1 Mayıs 2011 Pazar

KAŞARLI MANTARLI KÖFTE




2 aylık bir aradan sonra tekrar bloguma kavuştum. Blogger'ın mahkeme kararıyla kapanmasından dolayı blogu taşımayı düşünüyordum. Ama blogger açıldığı için bende şimdilik taşınmaktan vazgeçtim. Şunu açıklamak istiyorum blogun kapanmasıyla ilgili bana ulaşan herkese blogumun neden kapalı olduğunu anlattım ama bu konuda hiç bilgisi olmayanlar vardı. Blogger mahkeme kararıyla kapanmış olduğu için blogspot.com uzantılı bütün bloglar kapandı. Ama bir daha blogger kapandığı için blogumu kapalı görenler için facebook adresimi yazmak istiyorum. Burdan bana ulaşıp blogumla ilgili soru sorabilirsiniz.


Malzemeler
500 gr kıyma
3 dilim ekmek içi
tuz
karabiber
köfte baharı
kimyon
300 gr mantar
1 yemek kaşığı sıvıyağ
1 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri
Yapılışı
Mantarları doğrayıp 1 çorba kaşığı sıvıyağda kavurup tuzunu ve karabiberi katın. Köfte için tüm malzemeleri karıştırıp yoğurun. Köfteyi yağlanmış borcama yayın. Üzerine mantarı yayın. Kızgın fırında köfte kızarıncaya kadar pişirin. Üzerine rendelenmiş kaşar peyniri serpip eriyinceye kadar fırında pişirin.

4 yorum:

  1. Canım şükür kavuşturana ellerine sağlık çok leziz sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Deryacım çok teşekkür ederim. Bloguma tekrar kavuşmak harika bir duygu.
    Umarım bir daha kapanmayız.

    YanıtlaSil
  3. Canım hoşgeldin.Bloğunun yeni yüzüne çok güzel olmuş.
    İinşallah birdaha böyle bir haksızlıkla karşılaşmayız.
    Yemekte nefiss görünüyor.
    Ellerine sağlık.
    ÖPÜYORUM.

    YanıtlaSil
  4. Selam canım
    bloğunun yen hali pek şık olmuş sağlıkla kullan
    Yemğin de nefis bir yemek olmuş eline sağlık bende geçenlerde mantarların içine köfteleri yuvarlayıp koydum sonra üzerine domates sosu gezdirip fırına koydum pişincede rendeleniş kaşar peyniri serpip eriyene kadar fırında tuttum nefisti üstelik sunumu da kolay oldu tavsiye ederim canım

    Senin köfte harcıyla kaplı patlıcanlarından da yaptım güzel bir yemek oldu teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil