18 Ağustos 2011 Perşembe

PASTIRMALI PATATES OMLETİ



Malzemeler
4 dilim pastırma
4 tane patates
1 çorba kaşığı tereyağ
5 tane yumurta
1 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri
tuz
kızartmak için
sıvıyağ
Yapılışı
Patateslerin kabuklarını soyup küp şeklinde doğrayın. Kızdırılmış sıvıyağda kızartın. Tavaya tereyağını alıp eritin, kızarttığınız patatesleri koyup yayın. Yumurtayı çırpıp biraz tuz atın ve patateslerin üzerine dökün. Ağzını kapakla kapatın, omleti kapakla ters çevirip arka tarafınıda pişirin. Üzerine kaşar peyniri serpip pastırma dilimlerini dizin. Kaşar peyniri eriyince ocaktan alın.

5 yorum:

  1. oy oy oy ne güzel görünüyor böyle bende küçük küçük kesip yapıyordum bu şekildede denemek lazım ellerinize sağlık afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  2. Guzel bir kahvalti tarifi, ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  3. canım yıne nefıs bır lezzet...ama ben alınıyorum artık..hem gelmıyorsunhem ızlmeyorsun..yoksa benı begenmıyormusun:)))))

    ben facebooktakı marıfetellerımızde -zeynep..

    YanıtlaSil
  4. Zeynep hiç olurmu öyle birşey, her gün internete giremiyorum hep bu yüzden, lütfen alınma, kimse alınmasın.

    YanıtlaSil
  5. canım dun gezdım bıraz blogunu bende gecenlerde yapmıstım kurabıye evden..sen alasını yapmıssın..bayıldım..ellerıne saglık...

    YanıtlaSil