24 Haziran 2012 Pazar

PATATES PİZZASI



















Malzemeler
5-6 tane patates
1 tane kırmızı biber
1 tane yeşil biber
1 tane kırmızı biber
mısır
sosis
sucuk
kaşar peyniri
1 yemek kaşığı tereyağ
tuz
Yapılışı
Patatesi haşlayıp ezin, içine tuz ve tereyağı katıp karıştırın. Tavayı çok az yağlayın ve patatesi yayın. Üzerine kaşar peyniri hariç diğer malzemeleri dizin. Tavanın üzerine kapak kapatın üzerindeki malzemeler buharıyla pişsin. Daha sonra kaşar peyniri serpin ve 1-2 dakika daha tutup kaşarlar eriyince ocaktan alın. Sıcak servis yapın. İsterseniz fırındada pişirebilirsiniz.

6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Kumpir gibi olmuş harika gözüküyor,elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Çiğdem üzerine kapak kapatın buharıyla pişsin lafı çok doğal ocağın altının açık olacağını belirtmeye gerek görmedim, zaten çok kolay bir tarif patatesi tavaya bastır malzemeleri diz kaşarları koy eriyince ocaktan al tamam. Kapağı kapatın dedim patatesin üzerindeki malzemeler çabuk pişer diye söyledim hemende kaşar peynirini koyarsın erir ocaktan alırsın.

    YanıtlaSil
  4. Çok farklı bir tarif ellerine saglık arkadaşım denemek lazım

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık
    güzel bir tarif patates olurda güzel olmaz mı:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. patatesleri küçük küçük küpler halinde tavada az yağla pişirip sizin malzemeleri koyarak yapıyorum.Sizin yaptığınızı şekli de not ediyorum.ellerinize sağlık iyi geceler...

    YanıtlaSil