25 Şubat 2009 Çarşamba

HALKALI BİŞİ



Malzemeler
1 çay bardağı yogurt
Yarım çay bardağı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı sirke
1 çay kaşığı tuz
Alabildiği kadar un
1 kase peynir
Kızartmak için sıvıyağ
Yapılışı
Tüm malzemeleri karıştırıp kulak memesi yumuşaklığında bir hamur hazırlayın. Hamuru ikiye bölün.Merdane ile mantı hamuru inceliğinde açın.Su bardağı ile yuvarlaklar çıkarın.İç malzemeden koyup diğer hamurları üzerine kapatın.Paletle kenarlarını kesin. Ortalarına parmakla bastırın.Kızgın yagda kızartın.

35 yorum:

  1. MUNUM YİNE NELER YAPTIN BAKALIM.
    GALİBA BU HAK DEDİĞİN PİŞİ GİBİ BİRŞEY.HAMURU BİRAZ AÇIP YAĞDA KIZARTIYORSUN DEĞİL Mİ?
    SEN NE YAPARSAN YAP GÜZEL OLUR.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım harika gözüküyorlar, yanında çal ile süper olurdu valla.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  3. hımm bzd buna pişi deriz reçel ve bala banıp yanında çayy nefiss taze nanem bnm yerimede bi ısırık alırsan sevinirim
    :))

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşım ellerine sağlık çok leziz
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ellerıne saglık canım.Burda olsada yeseydık:)))Sevgıler..

    YanıtlaSil
  6. TAM YAYINLAMADAN HAK DİYE BİRŞEY GELDİ SENDEN.BENDE YORUM YOLLADIM.AAAA BAKTIM TEKRAR DEĞİŞMİŞ.BİŞİ ÇOK GÜZEL CANIM.

    YanıtlaSil
  7. annem yapardı eskiden ismini bilmezdik öğrenmiş oldum annem geldiği birgün yine yaptırayım ellerine sağlık canım nefis görünüyorlar aslında karnımız açken oturmamak gerekiyor bilgisayar başına sonra ne görsek canımız istiyor:)

    YanıtlaSil
  8. canım
    ellerine sağlık.çocuklar görmesinler bayılırlar
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. hemen kalkıp bişeyler yemezsem bloğuna saldıracam:)))ellerine sağlık çooook acıktım gidiyorum by.

    YanıtlaSil
  10. yanına domates peynir ve çay,değmeyin keyfime:)
    ellerine sağlk canım..

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık çok güzeller şimdi gidip bende yapıyorum walla sonrada şişmanım diye ağlıyorum

    YanıtlaSil
  12. Sizi ikinci el blogumuza bekliyoruz....

    http://ikincielherseyburada.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. hmmmm - cok severim bisiyi. Iyiki aklima getirdim. Aksam mutlaka yapacagim - yaninada ayran. Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  14. yanınna bide çay nasıl güzel olur ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Halkalı bişi...
    Çok canım çekti..
    Nazlanma arkadaşım..
    Bize de pişirr...
    Maalesefki hamur işlerine bayılırım.eminim bu da çok güzeldir..eline sağlık...

    YanıtlaSil
  16. Ya benbu bişiye bayılırım.Yanında beyaz peynirle ne kadar güzel gider:))Mmm,ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  17. hımm ellerine sağlık bizdede pişi diye bişey var adını duymuştum bu tarif sanırım.

    YanıtlaSil
  18. bişiye bayılırım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. cok severim yaninda 1 bardak cay
    canim bugun sana gelmek varmis
    afiyet olsun ellerine saglik

    YanıtlaSil
  20. halkalı bişi süper bişiymiş. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  21. çok güzelll ellerine sağlık , uzun zaman oldu yemiyeli.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  23. halkalasida güzel olmus,yanina beyaz peynir sicacik cay en zor yemeklerden bile lezzetli gelir bana eline saglik

    YanıtlaSil
  24. Çok severim pişiyi. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  25. merhabalar, site adresimi eklediğiniz için teşekkür ederim. elinize sağlık, çok güzel tarifler var.

    http://www.yemekbul.net/

    YanıtlaSil
  26. harika bişi bu bişii.. tam kızıam göre... eline sğalık canım

    YanıtlaSil
  27. Naneciğim misler gibi olmuş.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  28. Bayılırım kahvaltılarda böyle hamur kızartmalarına. ellerine sağlık nefis görünüyorlar...

    YanıtlaSil
  29. pinokyoörgü0726 Şubat 2009 14:38

    çok severim pişiyi ,biraz peynir, biraz zeytin ,çayın yanında daha ne ister ...sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  30. ellerine sağlık canım bende çok severim bişiyi...

    YanıtlaSil
  31. enfes görünüyor eline sağlık.

    YanıtlaSil
  32. CNM ELLERİNE SAĞLIK OĞLUM VE EŞİM HAMURİŞİNİ ÇOK SEVER MUHAKKAK DENİYECEĞİM SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  33. Bişi çok güzel,biz sabahları fırından hamur alıp yapıyorduk..hafta sonları bayağı iyi oluyor..eline sağlık..

    YanıtlaSil