3 Kasım 2010 Çarşamba

HAVUÇLU KESME ERİŞTE ÇORBASI



Malzemeler
1 çorba kasesi erişte
2 adet havuç
2 çorba kaşığı sıvıyağ
2 su bardağı yoğurt
1 yumurta sarısı
1 yemek kaşığı un
1 çay kaşığı tuz
1 yemek kaşığı tereyağ
1 tatlı kaşığı nane
Yapılışı
2 çorba kaşığı sıvıyağı kızdırın, rendelenmiş havuçları kavurun, üzerine 2 litre sıcak su ekleyip kaynatın. Erişteyi ekleyip erişteler yumuşayıncaya kadar pişirin. Yoğurdu, yumurtayı ve unu çırpıp, çorbanın suyundan alıp ılıştırın. Yavaşça çorbaya ekleyin. Karıştırarak kaynamasını bekleyin. Tuzunu katıp 5 dakika kadar pişirin. Tereyağını kızdırıp naneyi içine atın. Çorbanın üzerine geçdirin.

14 yorum:

  1. havuçlu erişteyi hiç denemedim..eminim lezzetli olmuştur..
    ellerine sağlık..sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Ellerine emeklerine saglik canim öptüm.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.
    Bende deneyeceğim.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  4. Bu ay bir etkinlige evsahipligi yapmaktayim.Sende bir tarifinle katilmak istermisin.

    Genis bilgi sayfamda...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bol vitaminli nefis bir çorba olmuş..
    Eriştenin koyulduğu herşeyi çok seviyorum..
    Ellerine sağlık..
    Afiyet şifa olsun inşallah..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. farklı bir lezzet eminin kızımda severek yer. ilk fırsatta deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  7. OOOHH VITAMIN DEPOSU BIR CORBA OLMUS, ELLERINE SAGLIK.

    YanıtlaSil
  8. oooh harika lezzetli görünüyor.. ellerine saglik canim ..kocaman sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Havuçlu kesme çorbasını bende hiç denemedim ama çok leziz görünüyor,ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık. Bloğumda senin için bir ödül var. Uğrar mısın lütfen?

    YanıtlaSil
  11. hic denemedim ama nefis görünüyor
    ellerine saglik canim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Merhaba dün bu corbayi yaptim gercektende cok güzel oldu paylasim icin tsk.ler nane limon sizi severek takip ediyorum

    YanıtlaSil
  13. Ben de bu çorbayı yapacağım erişte benim favorim. Siz bunu kare çorbalık erişte ile mi yaptınız?

    YanıtlaSil
  14. Evet kendi kestigimiz kare erişteden yaptık.

    YanıtlaSil