8 Kasım 2013 Cuma

DAMAT PAÇASI

 
 
Malzemeler
3 tane yufka
2 tane tavuk butu
tuz
sosu için
3 bardak tavuk suyu
3 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı sirke
1 tane yumurta
1 çay kaşığı tuz
ayrıca
2 yemek kaşığı muratbey tereyağ
1 tatlı kaşığı toz biber
Yapılışı
Yufkaları elinizle parçalayın. Cam tepsiye yerleştirin. Sıcak fırında kızarıncaya kadar pişirin. Tavukları haşlayıp tiftin. Pişen yufkanın üzerine, 2 su bardağı tavuk suyu döküp tiftiğiniz tavuk etlerini serpin. Sosu için tüm malzemeyi karıştırıp pişirin. Tiftiğiniz tavukların üzerine sosu yayın. Sıcak fırında kızarıncaya kadar pişirin. Fırından aldıktan sonra üzerine kızdırılmış yağlı biberi gezdirin.
 
 

6 yorum:

  1. Hiç duymamıştım.
    üstünde humus falan var sandım.

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    elinize sağlık güzel görünüyor

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tam damak tadıma göre inşallah denemek istiyorum.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık kardeşimin

    YanıtlaSil
  5. ilk defa görüyorum bu tarifi bu akşam ne pişirsem diye ararken buralara kadar geldim ve bu akşam yapmaya karar verdim :) elinize sağlık çok güzel görünüyor umarım bende becerebilirim

    YanıtlaSil