20 Ekim 2010 Çarşamba

LALE KURABİYE



Malzemeler
1 tane yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
100 gr tereyağ
1 tüp dr oetker vanilya aroması
2-2,5 su bardağı un
ayrıca
şeker hamuru
Yapılışı
Un hariç diğer malzemeleri bir kaba alıp karıştırın. Üzerine 2 su bardağı un ekleyip yoğurun. Gerektikçe un ekleyin, unu fazla koyarsanız hamur açılırken kırılıyor. Hamuru streç film arasında merdaneyle açın. Lale kalıbıyla şekil çıkarın. Kalan hamurdan uzun rulolar kesin. Yağlanmış fırın tepsisine dizin. Önceden ısınmış fırında pişirin. Soğuyan kurabiyeleri şeker hamuruyla istediğiniz gibi süsleyin.
Şeker Hamuru Yapımı

16 yorum:

  1. ellerine sağlık çok şirin olmuşlar. şeker hamurunu kendin mi yaptın arkadaşım? hazır alıyorsan nereden alıyorsun?

    YanıtlaSil
  2. Harika,süperler,elinize saglik!

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. yemeğe dair pek kullanılmayan bir terim ama çok "cici" olmuşlar:) bayılıyorum böyle neşeli kurabiyelere. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuşlar,ellerinize sağlık..Mutlu günler dilerim..

    YanıtlaSil
  5. yine renkli,yine çok güzel...ellerine sağlık canım....

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. oooofff çok şık bir görüntü oluşmuş ellerine sağlık canım kalıbım olsa hemen denerdim inan
    sevgiyle muhabbetle kal

    YanıtlaSil
  8. Ay ne guzel laleler bunlar , ellerinize saglik, lale bahcesi gibi kurabiyeler.

    YanıtlaSil
  9. Çok ciciler:) ellerine sağlık nanem:)

    YanıtlaSil
  10. ellerinize saglık super olmslar

    YanıtlaSil
  11. Kirmizi bir laleyi ben aldim musadenle canim, ellerine saglik, sevgiler...

    Blogumda sana ödül var!!!

    YanıtlaSil
  12. çocukların hayır diyemeyeceği bir kurabiye ellerinize sağlık
    Arkadaşım sizi Milföylü Lezzetler Etkinliği için o güzel tariflerinizle bloguma bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Hilal ben şeker hamurunu kendim yaptım. Ama hazırda alabilirsin. Eminönünde pasta malzemesi satan dükkanlardan, Fermo, Nüans, Yüksel Ticarette satılıyor.

    YanıtlaSil
  14. ellerine iki kere sağlık o halde. bu hamuru yapmak kolay değil biliyorum. sevgiyle kal

    YanıtlaSil