28 Ekim 2010 Perşembe

YUFKALI MİLFÖYLÜ BÖREK



Malzemeler
4 tane yufka
16 adet milföy
1 çorba kasesi beyaz peynir
1/2 demet maydanoz
sosu için
1 şişe soda
3 tane yumurta
1 çay bardağı sıvıyağ
Yapılışı
8 adet milföyü birbirlerine deyecek şekilde yağlanmış tepsiye yerleştirin. Elinizle hafifçe bastırın. Üzerine 2 adet yufkayı büzdürerek yerleştirin. Peynirli harcı yayın. Üzerine kalan yufkaları yayın. Milföyle yufkanın üzerini kaplayın. Keskin bir bıçak yardımıyla böreği kesin. Yumurtaları çırpın, içine yağı ve sodayı katın. Böreğin üzerine sosu dökün. 3-4 saat bekletin. Kızgın fırında pişirin.

10 yorum:

  1. Ellerine sağlık canımm.Öğlen yemeği yemedim ve çok açım iştahım açıldı..nefis görünüyor..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Ben bu böreği bir arkadaşımda yemiş ve tadını da çok beğenmiştim.
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. neffiss gözüküyor,ellerine sağlık..Yufka ile milföy birbirini tamamlıyor bence..Afiyet olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. annem kıymalısını yapmıştı nefis oluyor.sarıyer böreği gibi.sizinki de çok güzel gözüküyor.elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Canım çok güzel görünüyor ellerinize sağlık
    Milföylü lezzetler etkinliği için desteklerinizi bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bende ne zamandır bu börekten yapmak istiyordum süper görünüyor ellerine saglık

    YanıtlaSil
  7. denemeyi istediğim bir börek ti.harika görünüyor.ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. ama harika görünüyooor amaaaa :) ellerine sağlık denemek istiyoruum...

    YanıtlaSil
  9. bu böreğin namını çok duyuyorum ama kendim denemedim daha..ellerine sağlık..görüntüsü çok hoş...

    YanıtlaSil
  10. eline sağlık börek çok güzel görünüyor,Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun

    YanıtlaSil