21 Ocak 2013 Pazartesi

MURATBEY'DEN YENİ LEZZET BURGU PEYNİR




Genelde kahvaltıda en sevdiğim şey peynir çeşitleridir.
Ama Muratbey Peynirleri gibi bu kadar çok çeşit peynir alternatifi görmemiştim. Muratbey "Yaşasın Peynir Devrimi" sloganıyla, 77 çeşit peynirleriyle dünyada bir ilk olan Muratbey Naturena sofralarda farklı ve keyifli bir devrime imza atıyor. 
Burgu formundaki yepyeni lezzet, Muratbey Burgu,  sanırım Türkiye’de ve Dünyada bir ilk. Hem de çocuklar için inanılmaz lezzetli ve yemeside bir o kadar keyifli. Kahvaltı sofralarında görüntüsü ile çok hoş bir sunum sergiliyor. Üstelik tel tel ayrılması, tadı, görüntüsü ile eminim kahvaltı sofralarınızın vazgeçilmezi olacak.
Ben salam dilimlerine sardım ve yanında atıştırmalık milföylerle bir tabak hazırladım ve kahvaltıda keyifle yedik. Bütün marketlerde kolaylıkla bulabileceğiniz bir lezzet. Ben tadını çok beğendim. Mutlaka sizde tadın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder