2 Ocak 2013 Çarşamba

PINAR BEYAZ ÇİKOLATALI




Pınar çocuklar için harika bir lezzet yaratmış  Pınar Beyaz Çikolatalı bu güzel lezzetten banada yollamış. Televizyonda reklamlarda gördüğümde tadı nasıl acaba, tatlımı yoksa tuzlumu diye tereddütde kaldım. Pınar Beyaz Çikolatalı'nın tadına baktıktan sonra az şekerli, hiç yoğun ve ağır olmayan çikolata tadı ve peynirin birleşmesiyle harika bir tat olduğunu düşünüyorum. Ben her sabah 2 dilim ekmeğin birine krem peynir birine şokella sürerdim. Şimdi iki lezzet bir arada ben tadını çok beğendim. Hem çocuklar için hemde biz büyükler için özellikle sabah kahvaltılarında harika bir lezzet olduğunu düşünüyorum. Ayrıca güzel çantalarıda çok hoşuma gitti. Pınar'a teşekkür ederim.

3 yorum:

  1. Afiyet olsun canim. Ben daha denemedim. Haftaya alip deneyim bari :) Mutlu yillar...

    YanıtlaSil
  2. Bilgilendirme için teşekkürler. Bir sorum olacak. Bu firmalardan hediye nasıl geliyor? hergangi bir başvuru mu yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  3. Yok hayır başvuru yapmadım, bazen mailler geliyor ama oda çok öncedendi o zaman adres vermiştim.

    YanıtlaSil