4 Ağustos 2009 Salı

ÇİKOLATALI SUFLE



Malzemeler
3 su bardağı süt
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı un
5 tane yumurta
100 gr margarin
200 gr bitter çikolata
1 yemek kaşığı kakao
1 paket vanilya
bir tutam tuz
Yapılışı
Margarini eritin. Unu hafif kavurun. Sütü, kakaoyu ve şekeri ekleyip pişirin. Ocaktan aldıktan sonra vanilyayı ve bitter çikolatayı ekleyip, karıştararak çikolatanın erimesini sağlayın. Yumurta sarılarını teker teker ekleyip karışıma yedirin. Soğuyan sufleye, bir tutam tuz ekleyip mikserle çırpıp kar haline getirdiğiniz yumurta aklarını söndürmeden yavaşça ekleyin. Yağlanmış kaplara harcı paylaştırıp pişirin.

20 yorum:

  1. Son kısmı anlayamadım ben yumurta aklarını ne yapacağız?

    YanıtlaSil
  2. Yumurta akları kar haline gelmesini EVET ben sormuştum :) Teşekkürler yanıtımı aldım..
    Ellerine sağlık.Deneyeceğim..Ve Öğreniyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Selam elerine sağlik canım çok lezziz olmuş.

    YanıtlaSil
  4. İşte bu! Harika bir tatlı. Yani en azından benim için. Evde hiç yapmadım ama galiba yapmalıyım. Seninki pek güzel görünüyor. ELLERİNE SAĞLIK CANIMCIM.

    Öptüm yanaklarından
    Canan

    YanıtlaSil
  5. ımmm dondurmayla nede güzel olur ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. nefis bir gürüntü denemem lazım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çikolatalı Suflenin resimini çekebilmek tyam bir başarıdır. Ben çekerken çok zorlanmıştım. ha indi inecek diye.
    Ellerine sağlık canım. Çok güzel olmuş
    sevgiler
    http://www.lezzetibol.com

    YanıtlaSil
  8. çok güzel görünüyor sufle.tadını hep merak etmişimdir, ama lezzetli olduğu görüntüsünden bile belli oluyor...

    YanıtlaSil
  9. Sıcak günlerde ne güzel olur ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. sufle harika görünüyor,güzel bir tarif!ellerine sağlık,sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. merhaba canım,
    ziyaretine geldim çok güzel mamalar yapmışsın ellerine sağlık sevgiyle kal selamlar.

    YanıtlaSil
  12. Ekrandan dalıcam şimdi suflenin içine yakın otursak ben sizden çıkmazdım yaaa süper görünüyor.
    ellerine sağlık canım
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  13. Mımm dondurmayla bir ne güzel yenir sufle. Pek canım istedi:)

    Ellerine sağlık nanecim, hayırlı akşamlar..

    YanıtlaSil
  14. çikolata kriziiii harikaaa

    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. BU SICAK YAZ GÜNLERİNDE HARİKA BİR LEZZET.. ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  16. Allah'ın rahmeti, bereketi seninle olsun, gönül güneşin hiç solmasın, yüzün aydın olsun, kalbin nur dolsun,duaların kabul olsun. Kandilin kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar, YAKINLIK NE MEKANDA NE ZAMANDADIR. SADECE ELLER YUKARI KALKTIGINDA AKLINA GELENLER YAKIN OLDUKLARINDIR. KANDILINIZ MUBAREK OLSUN.

    YanıtlaSil
  18. Canım çekti valla çok güzel gözüküyor:)
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil