25 Ağustos 2009 Salı

LİMONLU MEYVE SOSLU DONDURMALI PASTA



Malzemeler
keki için
2 tane yumurta
2 kahve fincanı tozşeker
2 kahve fincanı un
1 yemek kaşığı kakao
yarım paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 çorba kaşığı sıvıyağ
1 çorba kaşığı su
1 çorba kaşığı mısır nişastası
üzeri için
2 paket limonlu dondurma
1 poşet kremşanti
3 su bardağı süt
ayrıca
1 paket meyve sosu
2 çay bardağı su
kayısı
hindistan ceviz
Yapılışı
Keki için yumurta ve tozşekeri iyice çırpın. Sırasıyla diğer malzemeleri ekleyin. Tepsiye döküp pişirin. Limonlu dondurmaları sütle birlikte çırpın. Kremşantiyide sütle çırpın. İkisini birbirine karıştırın. Keki streç film serdiğiniz bir kaba alın. Dondurmalı karışımı üzerine dökün. Streç filmle kaplayın. Buzlukta bir gece bekletin. Tarifine göre hazırladığınız meyve sosu, kayısı ve hindistan ceviziyle süsleyip servis yapın.

35 yorum:

  1. Pasta nefiiissss görünüyor ellerine sağlık canımcım. Bu arada tamek yemek yarışmasına davet edildim. Şu an oylama devam ediyor.Tarifimin ismi yufkalı rulo şiş köfte senden de oy vermeni rica ediyorum.
    http://www.tamekmutfakkeyfi.com/yemekyarismasi/detay.php?id=7017 linkini tıklayarak kısa bir üyelik işleminden sonra oylama yapabilirsin. İstersen üye olduktan sonra tarifler bölümünden 27. sayfadada tarife ulaşıp yemeğime ulaşabilirsin. Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. ellerıne saglık canım.guzel bır tarıfe benzıyor.

    YanıtlaSil
  3. hhhiiii yapabilir miyim ki ben bunu aynı senin gibi :s
    cok guzel gorunuo be yaw :/
    Mmm lezzzizZzZz

    p.s zor bişi mutfak becerisi sanirim :(

    YanıtlaSil
  4. bayılırım limonlu dondurmayaaa...

    YanıtlaSil
  5. dilim damağım kurudu zaten, iftara daha çok var:)

    ne güzel görünüyor böyle.

    ellerine sağlık tatlım..

    YanıtlaSil
  6. Canımmm harikasın ellerine sağlık süper olmuş kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. AMAN ALLAHIM NE GUZEL OLMUŞ MÜNEVVERCİM YA BAYILDIM AMAN BEN HEMEN SAYFANDAN KAÇAYIM YOKSA ORUCUM BOZULCAK :)
    ELLERİN DERT GÖRMESİN AFİYET BAL ŞEKER OLSUN TATLIM

    YanıtlaSil
  8. süper tarif ellerine sağlık fatoş....

    YanıtlaSil
  9. Canım ellerine sağlık tam yaz tatlısı süper.sevgiler

    YanıtlaSil
  10. nefis görünüyor oldukçada değişik ve tam zamanlaması harika bir tatlı yazın şu son sıcak zamnlarında ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. Oruçken bloglara bakmıycam diyorum ama duramıyorum... Görüntü çok davetkar, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  12. NEFİS GÖRÜNÜYOR CANIM TAM BİR YAZ TATLISI OLMUŞ. ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK...
    HAYIRLI RAMAZANLAR..

    YanıtlaSil
  13. Enfes görünüyor şiştim burada :) Yorumlara da açtım canım

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık canım nasıl bir görüntü bu böyle..
    hayırlı iftarlar

    YanıtlaSil
  15. Ohhh soğuk soğuk süper olur.
    ellerine sağlık canım
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  16. canim tam sicak havalara yakisir bir lezzet olmus ellerine saglik sevgilerr

    YanıtlaSil
  17. ohhhhh Yemekten sonra şimdi bu sıcakta ne güzel olurdu alsammı bir dilim acaba:))) canım eline sağlık afiyet şeker olsun.

    YanıtlaSil
  18. hımmmmmm ..söze gerek yok..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  19. çok güzel görünüyor. Yaz günü iftar için serinletici bir tatlı. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. hımmm..sıcak günlerde çok ferahlatıcı bir lezzet..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. çok enfes olmuş ama sahur yaklaşıyor ben kaçtım şifa olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Nefis gorunuyor nanecigim ellerine saglik
    Hayirli ramazanlar diliyor sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  23. bütün tariflerin gibi süper görüntü ve orijinal.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  24. çok güzel görünüyor.ellerine sağlık cnm.Ramazan ve yaz mevsimi için çok hafif bir pasta.lezzetli olduğundan eminim.sana da yapanlara da afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  25. Arkadaşım ellerine sağlık,limonlu dondurmayı pek sevmem ama olsun senin elinden neli dondurma olursa olsun yenir.Ellerine sağlık,eh sizede afiyet olsun :))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Pasta süper görünüyor,ağzımız sulandı yani...
    Kara lahana için verdiğin bilgilere teşekkür ederim...Anneciğinin ellerinde öperim,sevgilerimi iletirmisin?
    Sanada kocaman öpücükler tabii...

    YanıtlaSil
  27. Canım nefis bir görüntü ellerine sağlık. Ferah ferah ne güzel olur bu sıcaklarda. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. Taze nanecim,

    galiba ilk yorumumu kaybettim, ikinci baski olursa sec birini begen..

    Sergimin acilisi icin Adelaide sehrindeydim.. Cok guzel bir acilis oldu. Benim icin hem cok keyifli ama bir o kadar da huzunlu gecti. Resimlerimle sessizce vedalastim. Tek..tek.. Sonra onlari orda birakip geldim..

    Bir bakayim dedim benim nanecim neler yapmis ben yokken. Ooooo dokturmussun.. Bu limonlu dondurmaya bir dondurma canavari olarak yorum yazmazsam olmazdi..

    Ellerine, emegine saglik.. Harika isler yapmissin..

    Olsa da hapur hupur yesem::))

    YanıtlaSil
  29. iftardan sonra serinletici hafif nefis bir pasta olmusi,aksam icin bir dilimcik alsam kaldiysa
    hayirli ramazanlar

    YanıtlaSil
  30. Tariflerine yetişemiyorum, iftar menüleri için fikirler alıyorum ama :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  31. Canım süper olmuş. Bir (yok 2) dilim alasım geldi :)))

    Ellerine sağlık canım
    sevgiler
    Tijen AKTAY

    YanıtlaSil
  32. Bahçenize bayıldım harika süper. Sorması ayıptır nerede burası? İstanbulda değildir heralda ????
    Pastana gelince tam yazlık bi tatlı olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  33. Eline sağlık arkadaşım bende limonlu cheesecake tarifimi yayınladım.Bu sıcaklarda bu tarz tatlar nasıl güzel gidiyor değil mi?

    YanıtlaSil
  34. Yaz döneminde hemde ramazana layık hafif ve serinletici bir lezzet olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil