16 Ocak 2010 Cumartesi

KESTANELİ PİLAV



Malzemeler
15 adet haşlanmış kestane (bizim kestanelerin kabukları malesef soyulmadı)
2 su bardağı pirinç
2 çorba kaşığı dolmalık üzüm
2 adet soğan
1 çay bardağı sıvıyağ
tuz
Yapılışı
Pirinci ılık tuzlu suda 20 dakika bekletin. Soğanları yemeklik doğrayın. Sıvıyağda soğanları kavurun. Yıkayıp süzdüğünüz pirinci, dolmalık üzümleri ve tuzunu katıp kavurun. 3 su bardağı sıcak su ekleyip pişirin. Pilavın altını kapatınca kestaneleri ekleyip demlenmesini bekleyin.

52 yorum:

  1. Önceki tarifimde bana yorum bırakan Sena arkadaşımız bana aşağıdaki yazıyı yazmış. Ben siteye baktım. Herkesden tarif toplamış, reklam almış klasik aynı insanlar.
    Senaya çok teşekkür ederim.
    Hiç ama hiç haberim yoktu. Ben kimseye bu konuda izin vermedim. Malesef böyle siteler var, insanların emeğini çalıyorlar. Diğer arkadaşlarımında bundan hiç haberlerinin olduğunu sanmıyorum. Onlarında buna izin vericeklerini hiç sanmam. Hemen yazıcam haberleri olsun.
    Çok teşekkür ederim.


    Merhaba
    Ben yemek bloglarını yakından takip eden biriyim. Sizin ve blog arkadaşlarınızın tariflerini şu sitede http://yemek-evi.blogspot.com/ gördüm. Özellikle kurabiye tariflerinizin hepsi bu sitedeydi. Sizmi izin verdiniz yoksa izinsizmi kullanmışlar bilemiyorum ama kontrol etseniz iyi olur. Bence arkadaşlarınızıda haberdar edin.

    Sena.

    YanıtlaSil
  2. evet haklısın bende istemem böyle birşey.... tarif defteri oluşturacaksa bunu başka şekilde yapsın... yada direk link versin tarifi yayınlamasın...

    YanıtlaSil
  3. Canım,
    bloguma uğrar mısın? Dostluğa davetin var.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık arkadaşım, haklısın ne yazık ki bunu hep yapıyorlar, hazıra konmak sanırım gittikçe insanlarımızın erdemleri arasına yerleşiyor tabi bu arada aymazlık ve utanmazlıkla birlikte. Bu yüzden tepkili ve hakkımızı arayan toplum olmak lazım. güzel bir hafta sonu diliyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık..
    maalesef böyle şeyler olyuor bu kaçıncı değil mi?
    hbr verilmesi hoş bişi bence!
    yalnız bu nu yorum kısmına değil ayrıca bir post olarak girmelisin bence!

    YanıtlaSil
  6. Canım benim pilav muhteşem ellerine
    sağlık.Görüntüde öyle kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. harika görünüyor canım ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  8. böyle aciz zavallılar var işte bende çok yaşadım bunu... yazık gerçekten.... sena hanım çok duyarlı bir insanmış gerçekten.. tebrik ediyorum kendisini..
    pilavınız çok güzel ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  9. ben hiç kestaneli pilav yapmadım kestane zamanı geçmeden demek istiyorum canım ellerine sağlık



    bu arada bu paylaşım hırsızlığınada ok kızıyorum link verilip izin alındıktan sonra tamamda kopyala yapıştır olayı beni çok sinirlendiriyor

    YanıtlaSil
  10. ne de lezzetlidir pilav kimbilir
    ellerine sağlık canım

    iyi dileklerine çok teşekkür ediyorum

    iyi haftasonları diliyorum

    YanıtlaSil
  11. Canım ellerine sağlık. Yılbaşında bende yaptım maalesef kestaneler istediğim gibi soyulmadı sıkıntılı oldu :( bunun bir püf noktası yokmu acaba.

    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar arkadaşım.Blogumda senin için bir ödül var alırsan sevinirim

    YanıtlaSil
  13. Canım öncellikle ellerine sağlık. Pilav harika olmuş.
    Hırsızlara gelince inna söylenecek söz varda dinleyecek adam yok canım

    Bitmez bu mesele

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  14. Sadece yazıkk diyorum..
    Zavallılık ya...
    Asla izin veremem asla..

    Canım ellerine sağlık pilavın çok llezzetli gözüküyor.

    Mutlu pazarlar..:)

    YanıtlaSil
  15. Ne çok severim ne zamandır da yemiyorum Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  16. ellerıne saglık canım.

    YanıtlaSil
  17. oyy ne güzel olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Bunu ayrı olarak yazıyım ama hangisini yazıyım. Böyle kişiler o kadar çok ki. En azından burdan duyuluyor.

    YanıtlaSil
  19. ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  20. merhaba arkadaşım kestaneli pilav harika olmuş kestanenin kabuklarının soyulması için kestaneyi haşladığımız suyunu dökmeyin içinden tek tek alın soyun sorun olmaz suyunu süzerseniz soyulmaz ellerinize sağlık sevgiler arkadaşım

    YanıtlaSil
  21. CANIM ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYORLAR CANIM,SUNUMDA ÇOK HOŞ ..ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  22. Canım pilav nefis olmuş,ellerine sağlık...
    hırsız o kdar çok ki hangisiyle baş edelim bilmiyoruz taklitler asıllarını yaşatıyor ama nasılda farkediliyor ama neyse nanem öptüm ve kaçtım...

    YanıtlaSil
  23. Ellerine sağlık,pilav çok güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel görünüyor,kestaneli pilava bayılırım:))
    elinize sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  25. Ellerine sağlık canım hırsız olayı da yuh diyorum yazık emeğe saygı ya

    YanıtlaSil
  26. Öncelikli kestaneye ve saygı duyuyorum.Hatalı blogcuları kınıyorum.Ellerine saglık.Sevgilerrrr.

    YanıtlaSil
  27. nanem buralardayım ama eskısı kadar vakıt bulamıyorum ufaklıgımın büyümesıyle bırlıkte dahada yogunlaştım ancak takıpteyım mesaj bırakamıyorum pek fazla sevgilerımı bırakmak istedım harıka tarıflerını denıyorum

    YanıtlaSil
  28. Pilav harika görünüyor,iştahımı kabarttı:)

    YanıtlaSil
  29. ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK NANECİM. NEFİS BİR PİLAV TARİFİ OLMUŞ....SEVGİYLE KAL CANIM...

    YanıtlaSil
  30. Senin için bir bildirimim var bloguma ugrayabilirmisin canım.

    YanıtlaSil
  31. Şiddetle kınıyorum canım.Bukadarda olmaz yani hırsızlık yüz kızartıcı bir suç merak ediyorum bu yorumları okurken hiç yüzleri kızarıyormu acaba.Yaptıkları rezillik.....

    YanıtlaSil
  32. ellerine sağlık annemde çok güzel yapardı .emek hırsızlığınada hayır diyorum .herkes zamanından ayırıp emek veriyor buna saygı duymaları gerek.

    YanıtlaSil
  33. Taze nanecim, nerdesin sen kaç gündür, iyisin di mi? Sensiz olmuyor blog dünyasi.
    valla alınmasın kimse ama sendeki yemek HAZİNESİ kimse de yok bence. Öptüm canım :))

    YanıtlaSil
  34. Ayrıca "OOOO HAAA"
    diyorum o hırsız karaktere. adam 2 milyon tane tarif almış siteye. Tabi yapan başka olunca yayınlamak kolay.İnşallah resmi bişeyler yapıyosunuzdur bu konuda...

    YanıtlaSil
  35. oo elerine sağlk döktürüyorsun sana bildirim var sevgiler.

    YanıtlaSil
  36. pilav nefis görünüyor.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  37. Canım nerelerdesiniz umarım sağlık problemi yoktur.

    Sağlıklı, mutlu, sıcak ve güzel bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  38. kestaneli pilavı nedense yılbaşı yemeği ve hindiyle pekiştirmiş durumdayız. Benim öğrenmek istediğim pilavı yapmak zormu ve ne ile ikram etmek lazım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  39. Merhaba Münevver Hanım.Altarnatif pilav tariflerine bayılıyorum. Teşekkürler.Bu arada sayfama yorum bırakmayla ilgili sorun yaşayan birkaç arkadaşım daha olmuştu.Problem halledildi.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  40. Canım kestaneli pilava bayılırım,ellerine sağlık!
    O blogdan benim de haberim oldu geçen gün ben kendi tarifimi görmedim ama blog o kadar kalabalık ki belki vardır da ben hepsini görmediğim için bilmiyorumdur.Nedir bu insanlardan çektiğimiz bir bilsem.

    YanıtlaSil
  41. denemek istediğim bir pilav inşallah yapıcam eline sağlık şifalar olsun sevgilerimle

    YanıtlaSil
  42. ooo heryerde görüp hiç yapmadığım bir lezzet eşim herşeyi yemeyince bende farklı tadları deniyemiyorum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  43. Esselamu aleykum,
    Hiç denemediğim bir tarif,güzel olduğuna inanıyorum,ancak haşlanan kestanelerin kabuklarını soymayı ben de beceremiyorum,bunun bir püf noktası var mı?merak ediyorum,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  44. Meraba nasılsınız? Merak ettim sizleri umarım iyisinizdir. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  45. ellerine sağlık , çok güzel görünüyorlar

    YanıtlaSil
  46. Canım selamlar,bilgisayarım arızalandı yaklaşık 10 gündür açamadım.Açtığımdada bir arkadaştan gelen bir yorumla karşılaştım.Senin tariflerinide gördüm ve sana haber vermeye gelmiştim.Görüdm ki senin bundan haberin var.Ben http://yemek-evi.blogspot.com a gittim,arkadaşa yorum bırakmaya çalıştım ama sürekli bir hata veriyor ve yorumu gönderemiyorum.Bu durumlarda mutlaka yapılabilecek bir şey olmalı ama şu an ne olduğunu bilmiyorum.Senin bildiğin bir şey varmı canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  47. Canım,
    ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  48. canım güzel tariflerine tüm hızıyla devam ediyorsun ellerine sağlık sevgiler

    nurdanın mutfağı

    YanıtlaSil
  49. http://porselendemlik.blogcu.com/

    http://gelibolu17.blogspot.com/
    tarafından hazırlanmış olan

    53.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE

    1 ŞUBAT 2010-15 ŞUBAT 2010

    TARİHLERİ ARASINDA

    http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/
    YANİ BEN EV SAHİBELİĞİ YAPACAĞIM.
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
    İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ...
    ETKİNLİKTE EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR LÜTFEN
    http://gelibolu17.blogspot.com/
    ARKADAŞIMIZA YORUM BIRAKSINLAR...
    ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
    LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  50. ellerinize sağlık.....

    YanıtlaSil
  51. Nanecim bayılırım kestaneli pilava ketane kabuklarını soyma gercekten bazen sorun olabiliyor ama uğraşmya değer ellerine sağlık...

    YanıtlaSil