7 Ocak 2010 Perşembe

SANDVİÇ KURABİYE



Tarifimi 51. P.D.Ç.E. ev sahibesi japoncekirdegi 'ne gönderiyorum.

Malzemeler
125 gr tereyağ
2 tane yumurta sarısı
1 su bardağı pudra şekeri
2 çay kaşığı kabartma tozu
1 tane vanilya
un
ayrıca
2 yemek kaşığı kakao
Yapılışı
İyice yumuşamış tereyağı bir kaba alın. İçerisine pudra şekerinide ekleyip krema kıvamı alıncaya kadar yoğurun. Yumurta sarılarını katıp biraz daha yoğurun. Un, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip kulak memesi yumuşaklığında bir hamur hazırlayın. Hamuru 3 parçaya bölün. Bir tanesinin içerisine kakao katıp tekar yoğurun. Hamurları 15 dakika dinlendirin. Önce beyaz hamurun birini düz bir zeminde açın. Kakaolu hamuruda düz bir zeminde açıp beyaz hamurun üzerine koyun. Diğer beyaz hamuruda açıp kakaolu hamurun üzerine koyun. Kalıplarla şekiller çıkarın. Yağlanmış fırın tepsisine dizin. Hafif pembeleşinceye kadar pişirin.

34 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık kurabiye ve mantı harika.Kucak dolusu sevgiler
    öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Beğendim , lezzetli, deniyeceğim..
    Üç unsuruda tamamlayan bir kurabiye...
    Hımmm benim canavarlar şanslı bu gün yeni bir tarif le tanışdım sayen de en kısa zaman da yapacağım..
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. 3 renkli gibi olmuş ve çok tatlı görünüyor:)

    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. merhaba
    tarifiniz yayımladım. ellerinize ve emeğinize sağlık tekrar beklerim

    sevgiler :))
    ebru

    YanıtlaSil
  5. Canim ellerine saglik nefis görünüyor Kurabiyelerin afiyetler olsun sevgiler öptüm.

    YanıtlaSil
  6. arkadaşım böyle döktürüyosun sona çocuklar görüyo başıma ekşiyolar, süper görünüyorlar, emeğine ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba..Sandviç kurabiyeler çok güzel ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. SEVGİLİ TAZE NANE, BUNLAR ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR EMİNİM LEZZETİ DE BİR O KADAR GÜZELDİR..mUTLU YILLAR DİLİYORUM....

    YanıtlaSil
  9. HARİKA GÖRÜNÜYOR CANIM SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  10. canım benim ellerine sağlık kurabiyeler nefis olmuş.sevgiler selamlar.her zaman beklerim

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık harika gözüküyorlar...

    YanıtlaSil
  12. ÖDÜLÜN VAR BİRTANEM SAYFAMA GELİRMİSİN..

    YanıtlaSil
  13. Elerine sağlık canım çok güzel gözüküyor...

    YanıtlaSil
  14. çok güzeller...ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  15. kurabiyeler harika görünüyor
    cayimin yanina aldim bir tane ;-)
    ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel görünüyor.
    Eline sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  18. enfes görünüyor canim ellerine saglik sevgiler

    YanıtlaSil
  19. blogumda sizin için bir adet "sunshine award" gün ışığı ödülü bekliyor:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  20. hımm ellerıne saglık super gorunuyor

    YanıtlaSil
  21. merhaba arkadaşım nasılsın kurabiye harika olmuş denenicekler listesine aldım ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Kurabiyeler nefis olmuş. Ellerine sağlık.
    Sana bir ödülüm var.

    YanıtlaSil
  23. ellerine saglik canim
    cok hos gorunuyor kurabiyelerin

    sevgiler...

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  24. Kurabiyeler nefis ellerine sağlık nanem:))

    YanıtlaSil
  25. bende yapıyorum bu kurabiyeden gerçekten çok güzel oluyorr:))

    YanıtlaSil
  26. Ellerine sağlıkk, Begümle denicem mutlaka..

    YanıtlaSil
  27. ne güzeller.
    eline sağlık ...

    YanıtlaSil
  28. Güzel kurabiyeler.Reçellerine de bayıldım:)

    YanıtlaSil
  29. eline sağlık kurabiyeler ye beni diyor

    YanıtlaSil
  30. süper süper ellerine sağlık selamlar

    YanıtlaSil
  31. Ellerine sağlık canım...

    Blogumda ödülün var ;)

    YanıtlaSil
  32. Canım,
    ellerine sağlık. Deneyeceklerimin arasına ekledim. Görüntüsüne bayıldım.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  33. Kurabiyelere bayıldım. İlk fırsatta denemek istiyorum. Bloğunuz çok renkli, takipçiniz oldum bile.. Sevgiler...

    YanıtlaSil