10 Eylül 2008 Çarşamba

KEKİKLİ PİZZA

 


Malzemeler
1 su bardağı ılık su
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay kaşığı tuz
1 çorba kaşığı toz şeker
1 paket instant maya
alabildiği kadar un
sucuk, sosis,kaşar peyniri,
kırmızı biber, salam, mısır
Sosu için
1 yemek kaşığı salça
1 yemek kaşığı ketçap
1 çay kaşığı şeker
2 yemek kaşığı su
1 yemek kaşığı kekik
3 diş sarımsak
Yapılışı
Hamuru için tüm malzemeleri karıştırıp yumuşak bir hamur hazırlayın. Hamuru 30 dakika dinlendirin. Sosu için sarmısağı ezin diğer malzemeleri içine katın. Hamuru yağlanmış tepsiye elinizle yayın. Üzerine sosunu dökün. Kaşar hariç istediğiniz malzemeleri pizzanın üzerine yayın. 180 derecede 10 dakika pişirin. Üzerine kaşar rendesini dökün. Kaşarlar eriyinceye kadar pişirin.

2 yorum:

  1. pizzada nefis görünüyor..hak için olsaydıda yeseydim:))) az kaldı diyeceğim..ayy nerdeyse üç saat var..bekleyen derviş pizzayı yermiş:))
    haa unutmadan canım yazıyı sende yayınla..alınmam ben paylaşım için burdayız.msnden haber okurken görmüştüm onu ben..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunuzun ismine sevgili Zehra hanımda tesadüfen azönce rastladım, hayvanları sevdiğinizi, sokak hayvanları yani şu bildiğimiz garibanlara yardım ettiğinizi söylemişsiniz, çok hoşuma gitti, sizler, bizler gibi insanların sayısının çoğalmasını diliyorum, garibanlar adına size teşekkür ediyorum, bu arada sayfanız iç açıyor, adeta bir lezzet tablosu, elinize sağlık, hele muzlu tatlı çok nefis gözüküyor..
    sevgilerimle
    kediperisi (antartika)
    not: bana da beklerim
    antartika.blogcu.com

    YanıtlaSil