2 Aralık 2009 Çarşamba

BARBIE PASTA



Seherin doğum günü kutlu olsun.

Malzemeler
3 tane yumurta
2 kahve fincanı un
yarım kahve fincanı mısır nişastası
2 yemek kaşığı sıvıyağ
yarım kahve fincanı su
2 kahve fincanı toz şeker
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
kreması için
1 poşet sade kremşanti
1 poşet çilekli kremşanti
2 su bardağı süt
ayrıca
2 tane muz
Yapılışı
Yumurtayı toz şekerle iyice çırpın. Diğer malzemeleride ekleyip karıştırın. Küçük yuvarla bir kalıba malzemeydöküp önceden ısıtılmış fırında pandispanyayı pişirin. Sade kremşantiyi ve çilekli kremşatiyi birer bardak sütle çırpın. Soğuyan pandispanyayı ikiye kesin. Arasına sade kremşantiden sürüp ince dilemlenmiş muz dilimlerini dizin. Diğer pandispanyayı üzerine kapatın. Sade kremşantiyle pastanın üzerini kaplayın. Barbie bebeğin bacaklarını çıkartıp pastanın ortasına dikkatlice yerleştirin. Pembe kremşantiyle barbie bebeğebacaklar yapın. Pastanın kenarlarınıda süsleyin. Buzdolabında 3-4 saat dinlendirin.

17 yorum:

  1. geçmiş bayramını kutlarım anca dönebildim kusura bakma canım
    pasta şahane
    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Seher' e nice mutlu yıllara. Pasta da pek güzel olmuş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik,seherinde dogum gunu kulu olsun..

    YanıtlaSil
  4. eline saglik canim.. ne guzel ugrasmissin oyle... medinem

    YanıtlaSil
  5. Kız çocuklarının en çok sevdiği pastadan yapmışsın..))Çok da şık olmuş ayrıca..Ellerine sağlık misss kokulum..Öpüyorum kocaman..Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  6. seherin doğum günü kutlu olsun..
    kuru kuru olmadı pastadan da tadabilseydik keşke ;)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok güzel ellerinize sağlık nice yıllara benim kız görmesin barbili pastayı ister hemen:))ama temmuzda doğum günü daha çooook:))

    YanıtlaSil
  8. Harika görünüyor tatlım.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık, ben kızıma yarım yaş pastası yapmıştım kendi ellerimle :=)Yaşında cesaret edemedim..

    YanıtlaSil
  10. bu pastayla eminim seherin doğum günü yeterince kutlu olmuştur...eline sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. wow harika görünüyor... kizim olsa dogum gününe mutlaka yapmak isterim! Arkadasimin kizinin dogum günü var yakinda belki ona olabilir...

    YanıtlaSil
  12. Oo ne cici bir pasta olmuş sevgili sehere mutlu yıllar diliyorum...

    YanıtlaSil
  13. merhaba canım. hoşgeldin....gelir gelmez sıralanmış nefis tarifler...hepsi lezzetli görünüyor.ellerine sağlık.sehere nice yıllar...

    YanıtlaSil
  14. sevgili seher çok şanslıı şanslı bir ömrü olsun diyorum pasta çok şekerrr:)) ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  15. Canım nefis olmuş. Pasta sahibi çok şanslı.
    Ellerine sağlık canım
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  16. Harika gorunuyor.Bu pasta isine bir arabende merak saldim. Hatta gereken malzemeleri aldim ama simdielrde firsat bulup yapamiyorum:( Cok guzel olmus. Ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  17. SEHERE NİCE YAŞLAR DİLİYORUM VE MÜKEMMEL BİR PASTA GÖRÜYORUM ORADA,ELLERİNE SAĞLIK....

    YanıtlaSil