13 Aralık 2009 Pazar

VİŞNELİ DÜRÜM


Tarifimi 49. P.D.Ç.E ev sahibesi mutfaktasanat 'a gönderiyorum.

Malzemeler
5 su bardağı süt
3 kahve fincanı un
3 kahve fincanı toz şeker
1 kahve fincanı pirinç unu
1 çay kaşığı damla sakızı
ayrıca
1 paket kare pötübör bisküvi
100 gr eritilmiş margarin
1 çorba kasesi çekirdekleri çıkarılmış vişne
2 çorba kaşığı damla çikolata
Yapılışı
Bisküvileri toz haline getirip eritilmiş margarin katıp karıştırın. Tepsiye yağlı kağıt serip karışımı üzerine döküp yayın. Un, toz şeker, pirinç unu ve 1 bardak sütü kaynatın. Daha sonra kalan sütü katıp karıştırarak pişirin. Damla sakızını katıp mikserle en az 15 dakika çırpın. Kremayı bisküvilerin üzerine dökün. 15 dakika bekletin. Vişneleri dizip damla çikolataları serpin. Yağlı kağıt yardımıyla rulo şeklinde sarın. Buzdolabında 3-4 saat bekletip dilimleyip servis yapın.

25 yorum:

  1. bÖYLE DÜRÜME CAN KURBAN :) ELİNE SAĞLIK CANIM HARİKA OLMUŞ...

    YanıtlaSil
  2. lezzetini tahmin edebiliyorum harikasın

    YanıtlaSil
  3. off drümde dürüm olmuş hani
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. o ruloyu yapmak öyle kolay bişiye benzemiyor..
    becerebilir miyim acaba?
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Canım böylesi dürüm ilk defa görüyorum çok orjinal tarfilerin var ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. hımm..bildiğimiz dürümlerden farklı olmuş:)çok da güzel olmuş..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  7. DURUM COK GUZEL GORUNUYOR
    VISNE ILE HARIKA OLMUSTUR TADI
    ELLERINE SAGLIK CANIM
    SEVGILER

    YanıtlaSil
  8. Vişneli dürüm, süper görünüyor, ellerinize sağlık, iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Katılım için teşekkürler tarifinizi aldım..

    YanıtlaSil
  10. meyveli pastalari cok severim tam benlik olmus,visnenin mayahoslugu nefis bir aroma katmistir eline saglik canim

    YanıtlaSil
  11. Naneciğim harika bir lezzet bu,ellerine sağlık.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. nede güzel görünüyor naneciğim.

    YanıtlaSil
  13. ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK YİNE DÖKTÜRMÜŞSÜN HIZINA YETİŞMEK NE MÜMKÜN ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR...

    YanıtlaSil
  14. elinize sağlık.
    ben muzlusunu yemiştim ama vişneliside bi hoş olur serin serrin.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Canım vişneli dürüm harika görünüyor.Buzlukta vişneler duruyor en kısa zamanda yapayım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. ellerinize sağlıkkk nefis olmuştur eminimm vişneli lezzetlere bayılıyorumm

    YanıtlaSil
  17. Canım ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor her zamanki gibi
    Güzel bir hafta geçirmen dileğimle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Ohhhh enfes bir dürüm ama aile boyu olmuş bu,ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  19. yine degişik bir lezzet olmuş.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  20. Bu nasıl bişey böyle nefis görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Selamlar arkadaşım.Süper bir şey olmuş yaa,vişnenin ekşisini hissettim :) Ellerine sağlık canım.
    Güzel bir hafta geçirmeni dilerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  22. ayy, bu dürüm baska dürüm, ben yerim bu dürümü
    süper olmus, tam benlik
    ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  23. bu dürüm başka dürüm..nefis görünüyor...

    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  24. canım benim tam benlik bir tatlı olmuş hemen deneyeceğim çok beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  25. Buzluğumdaki vişneleri hatırlattı bana...yaşasın...

    YanıtlaSil