29 Aralık 2009 Salı

SİNANGİL UN PAKETLERİ





Bir hafta önce Sinangil Un 'dan mail aldım. Tabiki seve seve hemen adresimi verdim. Koliyi İstanbul'daki evimize gönderdiler. Üstelik evde kimse olmadığı için 2 kere gelmişler. Bu kadar çok un çeşiti olduğunu bilmiyordum. Hepsini sırayla denemeye başlarım artık. Benim resim çekme imkanım olmadığı için, yukarıdaki resim için Papatya Prenses'e çok teşekkür ederim. Benim için resmi hazırlayıp tazenane yazısını bile yazıp göndermiş.
Sinangil Un'a çok teşekkür ediyorum bu güzel hediye kolisi için.

5 yorum:

  1. çok kıskandım okuyoreum böyle unlarım geldi diye :)
    ben de istedim valla yüzümü sakladım istedim :)

    YanıtlaSil
  2. Balık köftesi harika .Ellerine sağlık canım..Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel blog arkadaşlarımızda da görüyorum bu unları almak için ne yapmak lazım?

    Artık unlardan yapar döktürürsün sende kimbilir neler neler...

    Mandalina reçelini ilk defa gördüm,harika görünüyor,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Balığı balık gibi yemek istiyenlardedim.Çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık.Deneyebilirim.Sevgilerrrr.

    YanıtlaSil
  5. unlarını sağlıklı ve mutlu günlerde tüket canım.

    YanıtlaSil