10 Mart 2009 Salı

BALKABAKLI BİSKÜVİLİ PASTA



Malzemeler
1 kilo kabuğu soyulmuş kabak
yarım su bardağı tozşeker
1 paket kakaolu pötübör bisküvi
süslemek için
çırpılmış kremşanti
Yapılışı
Kabakları rendeleyin şekerle birlikte suyunu salıp yumuşayıncaya kadar pişirin. Ocaktan alıp soğutun. Bisküvileri elinizle hafifçe ufalayın. Kabakların içerisine katıp karıştırın. Tek kişilik kaplara streç film serin. Kabaklı malzemeden koyup ağızlarını kapatın. Buzdolabında 1-2 saat dinlendirin. Servis tabağına ters çevirin. Krem şantiyle süsleyin.

31 yorum:

  1. Canım ellerıne saglık.Sevgıler.

    YanıtlaSil
  2. Harikasın arkadaşım,nereden bulur yaparsın böyle güzel değişik pastaları,mamaları...iştahlandım bak şimdi...Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Balkabağı içindeki bol posadan dolayı bağırsak problemi olanlara çok iyi geliyormuş.Bende kızıma hep yapıyorum ama çok yemiyor sizin tarifiniz değişikmiş hemde çok şık ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok ya kolaymış canım...teşekkürler.eline sağlık...

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık hergün bişeyler yapıyorsun valla.

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. tühh...:).. aylardır duran kabağı iki gün önce tatlı yaptık ...bileydim bu şekilde değerlendirirdik... kısmet...:)
    bir dahakine artık...elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Balkabağını çok severim.
    O kadar yararlı bir besinmiş ki,
    Mutlaka sofralardan eksşk etmemek lazım.
    Bir gün denediğimde senden esinlendiğimi de yazarım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık Naneciğim.nefis görünüyor pastan.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. NE KADAR GÜZEL BİR MESAJDI YEŞEKKÜRLER.SİZİNDE BALKABAKLI PASTANIZ ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAĞLIK.KEKCAFE

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık Nane'cim.

    YanıtlaSil
  12. Orjinal olmuş. Klasik bişey değil yani. ve içinde balkabağı var:) muhteşem bir tarif, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. Superrrrrrrrrrr bişey olmuş nanem..))Ellerine sağlık tatlım..



    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Hem pratikmiş,hem de malzemesi az.Hemen deneyeceğim.Ama önce kabak almam lazım.

    YanıtlaSil
  15. Pratik bir tatli... Ellerine saglik canim, afiyet olsun s ize:)) sevgilerimle, medinem

    YanıtlaSil
  16. Canımsııııııın kollarımı açtım,
    Sana doğru koşuyorum,
    Ne hakikatli dostsun sen,
    Ayakta alkışlıyorum,


    Canım ellerine sağlık harika olmuş,gene uzaklaramı gittin?aman çabuk geeeeell ben sensiz kalamıyorum.sevgiler,sevgiler,sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. canım merhaba döndüm istanbuldan ve hemen koşup geldim ne güzel görünüyor ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  18. yemek yiyip girincede bişey değişmiyor ki aman Allahım ya bunlar ne güzel tatlılar börekler canım benim ellerine sağlık hepsi biribirnden güzeller

    YanıtlaSil
  19. güzel yazınız için çok teşekkür ederim mutlu oldum elinize yüreğinize sağlık herzaman beklerim sizi bırakmıcam :)

    YanıtlaSil
  20. CANIM ELLERİNE SAĞLIK KREM ŞANTİLİ HİÇBİR LEZZETE HAYIR DİYEMİYORUM ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR...

    YanıtlaSil
  21. Canım,
    ellerine sağlık. Muhteşem görünüyor. Sunumu ve tek kişilik olması çok güzel.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  22. Bugün şair ruhluyuz bakıyorum! Teşekkürler güzel dörtlüğe...

    YanıtlaSil
  23. bayılırım balkabağını,bide bol fındık olcak üzerinde mımmm:)
    ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  24. bayılırım balkabağını,bide bol fındık olcak üzerinde mımmm:)
    ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  25. ELLERİNE SAĞLIK NE DEĞİŞİK BİR TARİF OLMUŞ.

    YanıtlaSil
  26. CANIM BURALARDAYIMDA COK YORGUN GUNLER GECIRIYORUM SON ZAMANLARDA. O YUZDEN BURALARI IHMAL ETTIM. KUSURUMA BAKMA EMI :) OPULDUN BITANEM.

    YanıtlaSil
  27. Canım biraz rahatsız olduğum için güzel tariflerine geç yorum bırakabiliyorum.yine nefiss birşey yapmışsın
    ellerine sağlık canım
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  28. Ne guzel suslemissin. Bu guzel tarifler yuzunden kilo almaya basladim:) Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  29. Canim ne guzel sozler onlar oyle cok tesekkur ediyorum.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil