11 Mart 2009 Çarşamba

BİBERLİ POĞAÇA



Malzemeler
2 su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
1 paket yaşmaya
2 çay kaşığı tuz
1 yemek kaşığı tozşeker
2 yumurta
alabildiği kadar un
içi için
200 gr beyaz peynir
3-4 adet sivri biber
2-3 adet kırmızı biber
2 adet domates
Yapılışı
Ilık sütle mayayı eritin. Diğer malzemeleri içine katıp kulak memesi yumuşaklığında bir hamur hazırlayın. Ilık bir ortamda 1 saat mayalandırın. İçini hazırlamak için. Peyniri ezin, biberleri ince ince doğrayın. Domateslerin kabuklarını soyup küp küp doğrayıp hepsini karıştırın. Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparın. Elinizle hafifçe açın. İç malzemeden koyup ağızlarını kapatın. Kapama yeri alta gelicek şekilde tepsiye dizin. Üzerine yumurta sarısı sürüp çörek otu serpin. 20 dakika dinlendirin. Isıtılmış fırında üzeri kızarana kadar pişirin.

36 yorum:

  1. Ya sabah sabah bu yapılır mı şimdi. Özendim, inan özendim.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık süper görünüyorlar canım.

    YanıtlaSil
  3. mımm yumuşacık ne güzel görünüyorlar:)
    ellerine sağlık canım.

    mutlu ve huzurlu bir gün diliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Fatoşcum harika ol
    muş poğaçalar sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Canım ya birkaç tane yollasana buraya öğlen arkadaşlarla çayın yanında yiyelim,çok güzel görünüyorlar....
    Unutmadan şair yönünü çok beğeniyorum....SEVGİLER

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık,kokusunu duyar gibiyim.
    leyla

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir tarife benziyor.Kesinlikle deneyeceğim.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. canım güzel mesajın için çok teşekkürler.harika tariflerin ve görüntüler..bloguna bayıldım tebrikler..sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Naneciğim nefis poğaçaların.ellerine sağlık canım.eminim tadı da harikadır.afyet olsun.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. çok lezzetli görünüyorlar, ellerine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Yine çok güzel görünüyor biberli poğaça.eline sağlık.Yakında misafirim gelecek.Denemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  12. hmm cok lezzetli görünüyor ellerine saglik arkadasim..

    YanıtlaSil
  13. canım
    ellerine sağlık.Poğaça olsun da nasıl olursa olsun
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. tazenanem ikisi yetmez dördünü alayım diyorum..
    eline emeğine sağlık kesene bereket..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. pofuduk pofuduk,nefis olmuş poğaçalar.iç malzemede harika.birde demli çay yanına,hımmm.harika.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  16. biberli miberli acı değilse ver çayın yanına üçbeş tane yiyeyim...ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  17. CANIM BLOXOO DA MESAJ YOK BAKTIM,GÖREMEDİM.SORUN VARDI,YAZILARIM GÖRÜNMÜYORDU AMA ŞİMDİ HALLOLDU.ÇOK SAĞOL CANIM ARKADAŞIM.SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  18. BİBERLİ OLAN HER LEZZETİ ÇOK SEVİYORUM ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  19. Yine agzim sulandi... ;))) birde normalinde vaktim olmuyor mutfakta cok oyalanmaya... Ellerinize saglik taze nanem.. sevgilerimle, medinem

    YanıtlaSil
  20. ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ SEVGİLER

    YanıtlaSil
  21. eline sağlık canım yaa harika görünüyor :) tarifini yazdım, haftasonu denicem :) çok lezzetli olacağına eminim, sağol :)

    YanıtlaSil
  22. Poğaçalar çok nefis görünüyor. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  23. puf puf görünüyo pamuk gibi yaaaa....muhteşem olmuş..

    YanıtlaSil
  24. cANIM ELLERINE SAGLIK COK GUZEL OLMUSLAR.

    YanıtlaSil
  25. Değişik bir poğaça olmuş. Çok güzel görünüyor, eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  26. Harika bir görüntü, ellerine sağlık.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  27. CNM ELLERİNE SAĞLIK HARİKA GÖRÜNÜYOR SEVGİLER

    YanıtlaSil
  28. bu bloğa bir*kelebek* kondu ve sizi de çaya bekliyor ...

    YanıtlaSil
  29. Nane'ciğim,çok nefis ve çok lezzetli görünüyor..Ellerine sağlık tatlım..


    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  30. harika bu tame eşime göre pek sevmez genelde hamur işlerini ama

    YanıtlaSil
  31. ellerine sağlık canım nefis görünüyor.kekcafe

    YanıtlaSil
  32. MERHABA CANIM ZİYARETİNE GELDİM SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM :))
    ENFES GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK ÖPTÜM KZIM HASTAYDI NE ZAMANDIR ZİYARETİNE GELEMEDİM

    YanıtlaSil
  33. nefis görünolar nanecimya

    YanıtlaSil
  34. nasılda kabarmışlar yumuşacık ellerine sağlık canım bayıldım...

    YanıtlaSil
  35. poğaçanın içi çok hoş görünüyor.

    canım şu an o poğaçadan istiyor.

    nanem eline sağlık nelerde döktürüyor,

    bize bakıp bakıp yutkunmak düşüyor...


    nasıl bende mani uydurdum hihihi :):)

    YanıtlaSil
  36. Biberli poğaça hiç denemedim. Kırmızı biber severim onunla deneyeceğim. Sevgiler...

    YanıtlaSil