31 Mart 2009 Salı

KAVURMALI PİDE



Malzemeler
500 gr un
yarım paket yaşmaya
1 çay kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı şeker
alabildiği kadar ılık su
içi için
1 çorba kasesi ince doğranmış kavurma
1 çorba kasesi telli peynir
ayrıca
1 yumurta sarısı
tereyağ
Yapılışı
Tüm malzemeleri karıştırıp ele yapışan yumuşak bir hamur hazırlayın. Yarım saat dinlendirin. 6 parçaya ayırın. Unlanmış zeminde uzun olucak şekilde elinizle hafif bastırarak açın. Arzu ettiğiniz kadar iç malzemeden koyun. Kenarlarını kapatın. Ortası açık kalsın. Yağlanmış tepsiye dizin. Üzerine yumurta sarısı sürün. Kızgın fırında üzeri kızarana kadar pişirin. Fırından aldıktan sonra tereyağla yağlayın.

52 yorum:

  1. selam canım.ikimizde de pide var bugun:)pişti olduk.ellerine saglık arkadaşım kavurmalı pide nefis görünüyor.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. of of offf yemede seyret..tüm tariflerin gibi buda çok nefis

    YanıtlaSil
  3. canım istedi :P DİLİM DIŞARI ÇIKTI KARNIM ÇOOOOK ACIKMIŞ BENİM :( NE GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK :)

    YanıtlaSil
  4. Mımmm efes enfess:) Her daim bıkmadan yenilebilcek bir lezzet olmuş.
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. görüntüsü bile beni ye diyor çok acıktım offf off şimdi olsada yesem ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. ay süper gözüküyoo karnım acıktı birden =) elinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Pide harika görünüyor, eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş aç karnına da nasıl yenir hani:)Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. ooofff yani varya fırında hazır yapılmışlarını aratmıyor. harika olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. kebapçıda yediğimiz pideden farksız görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. çok şahane gözüküyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. çok şahane gözüküyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. size maşallah diyeceğim.ellerinize sağlık çok harika tatlar görüntüler öyle ..yiyenlerede afiyet olsun.Kocaman sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  14. döktürmüşün yıne ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  15. mmm..pidenin her türlüsünü seven biri için denenecek tarifler arasına girdi...gece gece canım istedi..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  16. off off off ellerine sağlıkk canımm süper olmuş sevgilerr

    YanıtlaSil
  17. Canım hiç sesin soluğun çıkmıyor,o güzel yorumlarından mahrumettin beni,nerelerdesin tatlım...Pideler harika,iyi geceler...

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağlık arkadaşım hayırlı geceler

    YanıtlaSil
  19. BU NE GÜZEL PİDELER EFENDİM ELLERİNİZE SAĞLIK.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  20. harika, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  21. HARİKA GÖRÜNÜYOR HAMUR İŞİNİ ÇOK SEVİYORUM..
    ELELRİNE SAĞLIK CANIM...

    YanıtlaSil
  22. Ohhhh misler gibide kokar hani ellerine salık bal şeker olsun canım.

    YanıtlaSil
  23. Pidenin her çeşitin çok severim. Ellinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. pideler super gorunuyor, bir sorum olacak. Bu pidelerin hamuru nasil oluyor? yumusakmi? yada biraz citir mi oluyor? benim de bir pide tarifim var cok guzel oluyor ama hamuru biraz yumusak geliyor bana, daha citir bir hamur elde etmek istiyorum bu nedenle merak ettim.

    YanıtlaSil
  25. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  26. BILIYORSUN HER GÖKKUŞAĞıNıN BITTIĞI YERDE BIR HAZINE SAKLANıRMıŞ. GÖKUŞAĞıNı TAKIP ETTIM ......... beni buraya getirdi sevgilerimi bırakmam için

    YanıtlaSil
  27. Arkadaşım pidenin hamuru sert mi yumuşakmı oluyor...
    Cevabını sayfama yazabilirsen minnettar olurum yoksa sorduğum soruyu unutup gidiyorum :)
    Enfes görünüyor ellerin dert görmesin...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Pide nefis görünüyor, ellerine saglik. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  29. Tarifler birbirinden güzel. Epeydir uğrayamıyordum. DÖktürmüşsün valla. Güzel günler senin olsun. görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  30. ellerine sağlık canım enfes görünüyor.. ooh bandır bandır yee... afiyet olsun size..

    YanıtlaSil
  31. çok güzel görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  32. Çok güzel görünüyor. Ben de uzun zamandan beri yapmayı düşünüyorum. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  33. offf çok canım çekti doğrusu,afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  34. Çok harika görünüyor.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  35. ILk yorum benden:) Cok guzel gorunuyorlar. Ne zamandir pide tarifi bakiyordum. Birkac tane bulmustum ama senin sitende gormek beni mutlu etti. Senin yapotigin birkac tarifi denemistim. Olbculeri kesinlikle tuttu. O yuzden senin tarifini deniyecgeim:)
    Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  36. oy oy oy!canım nasıl çekti bilemezsin,uzun zamandır hamur işi yemiyorum.
    Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  37. Keşke sizinle komşu olsaydım, ellerinize sağlık...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  38. Hem resimin güzel, hem de tarifin. Bu performansa şapka çıkartılır, taşıyor olasydım çıkarmaktan kaçınmazdım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  39. Çok nefis görünüyor,ellerine sağlık hayatım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  40. ne güzel olmuşur o pideler...yiyenlere afiyetler olsun..iyi geceler...

    YanıtlaSil
  41. Offff offf offf yeme de yanında yat!
    Yani şu İtalyanlar iyi ki pizzayı bulmuş ve biz de iyi ki pideyi bulmuşuz.Her ikisini de keşfedenden Allah razı olsun!
    Her ikisine de bayılırım ama pide apayrı bir olay.
    Ellerine sağlık muhteşem görünüyorlar!

    YanıtlaSil
  42. Günaydın. Ellerine sağlık. pideler ne kadar güzel olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  43. Sevgili Taze Nane, bayılırım kavurmaya ve kavurmalı herşeye . çok güzel görünüyor ellerine sağlık, ilk fırsatta bende deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  44. offf offf bu yemmezmi yahu? ellerine sağlık gerçekten süper görünüyor.

    YanıtlaSil
  45. of of of bu nasıl bir lezzet nasıl bir görüntü....

    YanıtlaSil
  46. ne kadar davetkar duruyorlar inan canım istedi.Çok lezzetli görünüyor.ellerine emeğinesağlık...

    www.meltemmutfakta.com

    YanıtlaSil
  47. aaaaaaaaaaaaah, gece gece icim gitti! ne guzel gorunuyor masllah tututu

    YanıtlaSil
  48. Ben diyet yapmak istiyorum amaaaaa:))

    YanıtlaSil
  49. Of offf bu pideler de şahane!kilo aldırmıyor dimi:)valla herşekilde yenir hiç düşünmeden,o kadar şahane bir görüntü ki,ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  50. selam
    Çok güzel nefis görünüyor yaninda çay eline sağlık. Hayırlı cumalar diliyom

    YanıtlaSil