28 Mart 2009 Cumartesi

TENCERE PİZZASI



Malzemeler
2 yumurta
3 kahve fincanı yoğurt
7 kahve fincanı un
1 kahve fincanı sıvıyağ
2 çay kaşığı tuz
1 paket kabartma tozu
Sosu için
2 yemek kaşığı salça
2 yemek kaşığı su
kekik
ayrıca
renkli doğranmış biberler
sosis, sucuk
kaşar peyniri
Yapılışı
Tüm malzemeleri karıştırıp yoğurun. Ele yapışan biraz cıvık bir hamur olsun. Teflon tencereyi margarinle yağlayın. Elinizi hafif yağa batırıp hamuru tencereye yayın. Çatalla bir kaç yerinden delin. Salçalı sosu üzerine yayın. İstediğiniz malzemeleride üzerine dizin. Kapağını açmadan kısık ateşte 20-25 dakika pişirin.


15 yorum:

  1. çok güzel görünüyor ellerine sağlık oluyormuş işte böyle de

    YanıtlaSil
  2. Ben hep mayalı hamurdan yapıyordum.Bu da pratik bir tarif.iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim ya.Gerçekten çok paratik sağol canım.

    YanıtlaSil
  4. çok değişik hiç tencerede pişeni görmemiştim iyice pişiyomu acaba

    YanıtlaSil
  5. çok değişik hiç tencerede pişeni görmemiştim iyice pişiyomu acaba

    YanıtlaSil
  6. Canımmm süper olmuş ellerine sağlık
    mutlu hafta sonları,kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Fatoş'cum ye beni diyor..
    Hemen yiyeyim bende.
    Ellerine sağlıklar vede afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  8. miiis gibi olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Canım,sofralara ayrı bir şıklık getiren patates salatasına mı yorum yazsam buna mı şaştım.
    Ama pizza her zaman patates salatasından önce gelir benim için o yüzden hakkımı buraya kullandım :)
    Ellerine sağlık!
    Bir dilim aldım izninle,candır çeker di mi? :D

    YanıtlaSil
  10. HAMARAT ARKADASIM NASIL GUZEL OLMUS ELLERINE SAGLIK
    COK PRATIK
    SEVGILER

    YanıtlaSil
  11. ohh mis gibi ellerine sağlık bayılırım pizzaya hele bide böyle pratik sağol canım:))

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,gerçekten pratik bir tarif ,görüntü de şahane!ellerine sağlık,sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. piizan süper görünyo fatoşcuğum ellerine sağlık...1 dilim ikram edersin sanırım:))

    YanıtlaSil
  14. hamur konusunda çok beceriklisiniz.tebrik ederim.yaptıklarınızı çok beğendim.emeğinize sağlık.
    sevgiyle kalın,

    www.mltemmutfakta.com

    YanıtlaSil