27 Mart 2009 Cuma

ZEYTİNLİ PATATES SALATASI



Malzemeler
5 adet patates
yarım demet maydanoz
yarım demet dereotu
4 yemek kaşığı mayonez
1 yemek kaşığı limon suyu
1 yemek kaşığı sıvıyağ
1 çay kaşığı tuz
1 dolu kase biberli yeşil zeytin
Yapılışı
Patatesleri yumuşayıncaya kadar haşlayıp ezin. Patatesin içine ince kıyılmış dereotu ve maydanozu ilave edip karıştırın. Limon suyu,sıvıyağ,mayonez ve tuzuda ilave edin. Zeytinleri ince ince dilimleyin. Derin bir kaseyi streç filmle kaplayın. Zeytinleri kasenin etrafına dizin. Patatesli harcı içerisine boşaltın. Buzdolabında 3-4 saat bekletin. Servis yapacağınız tabağa ters çevirip çıkarın.

31 yorum:

  1. bu ne canımm sanki pasta olmuş bu ellerine sağlık cuman mubarek olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canım bewnim salata degil patates pastası olmuş bu ellerine salık.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok güzel olmuş. Mutlaka deneyeceğimmm.Zeytinler ayrı bir güzellik katmışşş
    Görüntüsü harika olmuş...
    Tadıda öledir umarımm.

    YanıtlaSil
  4. HIIIM HARİKA BİR LEZZET ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

    YanıtlaSil
  5. Canım,
    ellerine sağlık. Ne şık bir sunum olmuş.
    Tek tek emeğine hayran kaldım.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Eline emeğine sağlık canım görüntü
    muhteşem tadı da içindekiler malum
    nefis.iyi hafta sonları diliyorum sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. elinize sağlık çok güzel görünüyor salata en kısa zamanda denicem :)

    YanıtlaSil
  9. harika bir görüntüsü var,nefis görünüyor eline saglik
    hayirli cumalar

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir fikir,hemde salata harika..İyi bir hafta sonu geçirmeni diliyorum..bye

    YanıtlaSil
  11. Canımmm pasta gibi olmuş ellerine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Ne hoş bir görüntü olmuş öyle zeytinlerle berabar çok lezzetli görünüyorlar elinize sağlık sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  13. slm,patates salatası süper görünüyor.ellerine sağlık.kekcafe

    YanıtlaSil
  14. Patates salatalarına bayılırım. Ellerine sağlık canım. Sunumunda çok şık olmuş.

    YanıtlaSil
  15. bu salatanın görüntüsü yeter.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. Canım ne şık bır salata olmuş .Ellerıne saglık.Sevgıler..

    YanıtlaSil
  17. Yine harikalar yaratmışsın.Eline sağlık.Çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  18. Kümbet pasta gibiiii:) Çok sevdim ben bu modeli:)
    Ellerine sağlık canım..

    Hayırlı haftasonları..

    YanıtlaSil
  19. bu ne kadar güzel bişey.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  20. cok guzel gorunuyor ellerınıze saglık

    YanıtlaSil
  21. Bu ne hoş görüntü böyle, hem göze hem damağa hitap eden harika bir yemek, yine harika bir fikir. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  22. çok güzel görünüyo canım ellerine sağlık biberli zeytinede bayılırım:)

    YanıtlaSil
  23. COK SEVERIM SUNUMU COK HOS
    ELINE SAGLIK CANIM
    SEVGILER

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel görünüyor,ben bunu aldım:)))Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  25. Taze Nane ellerine sağlık.Çok güzel görünüyor.Ama ben zeytin sevmediğim ve yemediğim için ban göre değil.Ama misafire çok hoş olur.Sevgiyle..

    YanıtlaSil
  26. Pratik bir yöntemmiş gerçekten, ellerine sağlık :) Bu arada seni mimledim..

    YanıtlaSil
  27. Of off of ne güzel bir görüntüdür bu.Ellerine sağlık.Müthiş.

    YanıtlaSil
  28. çok güzel görünüyor canım.
    bende ufuk mutfaktada görmüş ama hala denememiştim.
    afiyetler olsun sevgiler- iyi tatiller.

    YanıtlaSil
  29. eline sağlık canım görüntüsü çok güzel afiyet olsun

    YanıtlaSil
  30. çok süslü olmuş.insan bozulmasın diye yemez valla. ellerine sağlık görüntü on numara tadını merak ettim not aldım.sevgiler

    YanıtlaSil
  31. canım ya çok şık görünüyor bu süslemeyede bayıldım eline sağlık

    YanıtlaSil