29 Mart 2009 Pazar

PRATİK PASTA



Malzemeler
1 paket kakaolu bisküvi
1 paket pötübör bisküvi
1 paket kakaolu puding
1 paket çilekli puding
1 kilo süt
renkli şekerler
Yapılışı
Kakaolu pudingi yarım kilo sütle pişirin. Bir tane beyaz bisküviyi pudinge batırıp borcama dik koyun. Kakaolu bisküviyide pudinge batırıp diğer bisküvinin yanına dik koyun. Malzeme bitinceye kadar bu işleme devam edin. Kalan yarım kilo sütle çilekli pudingi pişirin. Bisküvilerin üzerine dökün. Buzdolabında dinlendirin. Üzerini renkli şekerlerle süsleyin. Bisküvi pastasını keserken üçgen üçgen dilimleyin.

23 yorum:

  1. canım ellerine sağlık iyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım ziyarete geldim çok güzel görünüyor ellerine sağlık öptüm

    YanıtlaSil
  3. Tatlı krizlerinin kurtarıcılarından birisi bence ellerine salık canım.

    YanıtlaSil
  4. denemeye deger bir tatli.. haftaya arkadasim gelecek ins. ve ozaman bu kolay pastayi yapmak istiyorum.. ;)) medinem

    YanıtlaSil
  5. Ellerin dert görmesin arkadaşım, bu güzel paylaşım için teşekkür ediyorum çok iştah açıcı görünüyor...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım ben bu pastaya ne güzel hem de pratik
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. fusununmutfagi29 Mart 2009 18:37

    renkli renkli çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım hoşcakal

    YanıtlaSil
  8. hiiiii.ne kadar tatlı bir renk. yumuşacık ve çok lezzetli görünüyor. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. kolay ama gerçekten böyle pastalarda çok lezizi oluyor arkadaşım

    YanıtlaSil
  10. Hem pratik hemde cok harika bir goruntu. Suslemelere bayildim. Kakaolu pastalarida cok severim. Ellerine saglik. Cok lezzetli gorunuyor. Ilk yorumda benden oldu bu sefer:)
    Gurbet kusu

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık, naneciğim...

    YanıtlaSil
  12. CANIM TATLI İSTERKEN BU BANA YAPILIRMIII OFF HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK CANM SEVGİLER

    YanıtlaSil
  13. Canımmm ellerine sağlık çok şeker bir
    pasta olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Enfes görünüyor.Bayılırım tatlıya ve tuzluyada.Ben yemeyi çok seviyorum ya:))

    YanıtlaSil
  15. Özellikle çocuklar bayılır buna, elinize sağlık, gerçekten pratik görünüyor.

    YanıtlaSil
  16. ELLERİNE SAĞLIK CANIM HARİKA BİR LEZZET..

    YanıtlaSil
  17. gercekten pratık tam benlık bebişten fırsat bulunca hemen yapmalı?

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağlık canım kaptım bi dilimi:)

    YanıtlaSil
  19. Ne kadar iştah açıcı ve renkli bir görüntü..
    Kolay ama bi o kadar da leziz!
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  20. Canım ne güzel pasta bu böyle,benim kızlarla bakıyorduk onlarda çok beğendiler munu teyzelerinin pastasını,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  21. nefis görünüyor.ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  22. Hello
    buy levitra

    4. What are the usual recommended doses of Levitra? ? 10 mg taken approximately 25 - 60 minutes before sexual activity is the usual starting dose.
    [url=http://www.guelphcaribbeancuisine.com/]buy vardenafil[/url]
    ? dose may be increased to 20 mg or decreased to 5 mg depending on efficacy and tolerability ? suggested maximum dose frequency is once daily.
    http://www.guelphcaribbeancuisine.com/ - levitra online
    ? 10 mg dose should be exceeded when used in combination with erythromycin ? 20 mg is the maximum recommended dosage and to be taken once daily.

    YanıtlaSil