22 Mart 2009 Pazar

MANTAR PASTA



Malzemeler
3 adet yumurta
2 kahve fincanı un
yarım kahve fincanı mısır nişastası
2 yemek kaşığı sıvıyağ
yarım kahve fincanı sıcak su
2 kahve fincanı tozşeker
1 yemek kaşığı kakao
1 paket vanilya
yarım paket kabartma tozu
Kreması için
2 poşet kremşanti
1 su bardağı süt
içerisine
2 adet muz
Üzeri için
1 paket ahududulu meyve sosu
Yapılışı
Yumurtayı tozşekerle çırpın. Sırasıyla diğer malzemeleri ekleyip küçük bir çember kalıba karışımı dökün. 170 derece ısıtılmış fırında 15-20 dakika pişirin. Keki fırından alıp soğutun. İkiye bölün. İçerisine kremşanti sürüp muzları dizin. Kalan kremşantiyle pastayı kaplayın. Meyve sosunu üzerindeki tarife göre hazırlayıp soğutun. Pastanın üzerine dökün. Kremşantiyle toplar yapın. Buzdolabında 3-4 saat dinlendirin.

36 yorum:

  1. nasıl iştah açıcı bir görüntüsü var böyle.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı kırmızı insanı cezbediyor=)
    Ellerine sağlık canım,nefis görünüyor.

    Hayırlı pazarlar..

    YanıtlaSil
  3. ay şu teknoloji ilerse gördüğümüz gibi bide tatmayı nasip et allahım amin aminn:)))muhteşemmmmmmmm

    YanıtlaSil
  4. Harika bir görüntü ellerine sağlık Fatoşcum sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş elinize sağlık kırmızı rengi çok muhteşem göstermiş insanın iştahını açıyor afiyet olsun sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. mımmmm ne kadar güzel gözüküyor canım ellerine sağlık güzel bir pazar geçirmen dileğimle sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Harika görünüyor,ellerine sağlık.Sevgiler(Bir dilim aldım)

    YanıtlaSil
  8. nasil guzel gorunuyor
    ellerine saglik canim
    cok lezzetli olmali
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  9. harika görünüyor ellerinize sağlık!ilk fırsatta denicem..

    YanıtlaSil
  10. Kırmızı kırmızı ne hoş olmuş.
    ellerine kollarına sağlık canım benim.
    iyi pazarlar dilerim.
    öpüyorummmmmm

    YanıtlaSil
  11. bize nefis bir dilim sunmussun canim... tskler.. sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  12. pastan harika şirinleri hatırlattı bana ay çok şirin.....

    YanıtlaSil
  13. pastan çok güzel olmuş canım ellerine sağlık hoşcakal

    YanıtlaSil
  14. slm.nekadar hoş bir görüntü.ellerine sağlık canım.iyi pazarlar.kekcafe

    YanıtlaSil
  15. HIMMM..OLSAYDI ŞİMDİ AKŞAM ÇAYIYLA YERDİM NE GÜZEL..
    ELİNE SAĞLIK NEFİSS GÖRÜNÜYOR TAZENAMEM..

    YanıtlaSil
  16. Canım,
    ellerine sağlık. Nasıl da neşeli bir görüntü olmuş.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  17. Nasıl güzel bir kırmızıdır bu böyle,ne güzel bir pasta canımmmm
    ellerine sağlık,ruhu güzel kendi güzel arkadaşım benim,kadim dostum...

    YanıtlaSil
  18. muhteşem muhteşem daha ne söyliyeyim elinize sağlık tarifte basit ilk fırsatta deneyeceğim
    sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  19. HARİKA BİR PASTA NANECİM ELLERİNE SAĞLIK CANIM ....

    YanıtlaSil
  20. Canım ziyaretin için çok teşekkür ederim..
    Bu arada mantar pastana bayıldım...
    Ellerine sağlık...
    Öpğyrum

    YanıtlaSil
  21. çok güzel...görünce nedense aklıma şirinlerin evleri geldi...çok işah kabartıcı...ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  22. Etkileyici bir görüntü,ellerine sağlık.bir dilim aldım:)

    YanıtlaSil
  23. Mmmm pasta nefis olmuş!Olsa da yesek:)

    YanıtlaSil
  24. harika olsada yesem . cok degisik olmus .ellerine saglik. selamlar.nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  25. çok güzel canım kırmızısı zaten gel beni ye diyor dilimi görünce dayanamadım aldım kaçtım:))ellerine sağlık güzelim:)

    YanıtlaSil
  26. Aman Allahim, ne guzel bir pasta bu boyle. Bayildim:) Ellerine saglik. Goruntu gercekten harika. Cok davetkar. Peki yeme zamani geldiginde kiyiyip kesebildiniz mi:)

    YanıtlaSil
  27. Harika bir pasta olmuş. Ellerinize sağlık, sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  28. kırmızı kırmızı süper. gel beni ye diyor.. ellerine sağlık güzelim...

    YanıtlaSil
  29. Ben pasta görünce dayanamıyorum ya çok güzel olmuş eline sağlık..
    Havvanur keşke :))Ne güzel olurdu

    YanıtlaSil
  30. ah ne şeker bişey böyle :)
    eline sağlık naneciğim.
    iyi haftalar sevgiler.

    YanıtlaSil
  31. Ellerine sağlık Nanecim. Bende pasta yapmaya ve yemeye bayılırım. Hele meyveliyse deyme keyfime. Seninkide tam bana göre.
    Sevgilerle...
    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
  32. Ayy süper görünüyor.Ellerine sağlık...Sevgiler..

    YanıtlaSil
  33. eline sağlık canım ... üzerindeki sosa bayılıyorum zaten tam benlik olmuş..

    afiyetler olsun canım

    YanıtlaSil
  34. evde olan malzemelerle yapılmış.bu çok önemli bence.ellerine sağlıkmyapacağım.

    YanıtlaSil
  35. Ne güzel görünüşlü bir pasta bu.

    YanıtlaSil
  36. hmmmmcanımm bu ne görüntüü kaç gündür internet arızası yüzünden nete giremedim bu gün geldii veee süper bir görüntüyle karşılaştım süpersinnn biz lazların meşhur yemeklerinden olan turşu kavurmannda hoşuma gitti hepsi birbirinden güzel lezzetler için ellerine sağlık sevgiler....

    YanıtlaSil