13 Mart 2009 Cuma

SPİRAL KURABİYE



Malzemeler
250 gr terayağ
3 su bardağı un
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket vanilya
3 yemek kaşığı yoğurt
2 yemek kaşığı kakao
1 yemek kaşığı süt
Yapılışı
Tereyağını eritip, ılınmaya bırakın. Bir kabın içine un, pudra şekeri ve vanilyayı eleyin. İçerisine yoğurt ve ılınmış tereyağını katıp iyice yoğurun. Hamuru ikiye ayırıp yarısını streç filme sarın. Kalan hamura elenmiş kakao ve sütü katıp yoğurun. Kakaolu hamuru da streç filme sarın. Hamurları buzdolabında 2 saat dinlendirin. Daha sonra hamurları yarım parmak kalınlığında açın ve üst üste yerleştirip rulo yapın. Tekrar streç filme sarıp buzdolabında 2 saat dinlendirin. Soğuyan hamuru 1 cm kalınlığında dilimleyin ve yağlanmış fırın tepsisine dizin. Önceden ısıtılmış 175 derece fırında üzerleri pembeleşene kadar pişirin.

42 yorum:

  1. çok güzelmiş.görüntüsü de ayrıca güzel...ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık harikasın ha
    yırlı cumalar mutlu fata sonları öptüm...

    YanıtlaSil
  3. Güzel görünüyorlar,ellerine sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bu kurabiyelere bayılıyorum.elleri sağlık canım.nefis görünüyorlar.iyi hafta sonları.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Çok nefis olmuş aldım bir tane...

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım görüntü güzel tadı öyledir eminim:))

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar...

    YanıtlaSil
  8. eline sağlık görüntüsü çok güzel tadıda öyledir eminim

    YanıtlaSil
  9. Taze naneyide pek sevrim isim çok hoş olmuş. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ellerine saglik canim, cok güzel görünüyor. tadida eminim öyledir. kivili pastanada bayildim. herseyler birbirinden güzel.
    sevgiler ve güzel bir hafta sonu diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. şahane olmuş canım,ellerine sağlık.görüntüde süper.sanada iyi hafta sonları.kekcafe

    YanıtlaSil
  12. çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. bu kurabiyeyi ben çocukken annem yapardı ve ben bayılırdım. Hatırlattığınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. Kurabiyeler çok şık olmuş,ellerine sağlık canım.
    Bir fincan kahvenin yanına pek yakışır:)

    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  15. Kurabiyelerin çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  16. Canim.. bos durmamissin yine.. Ellerine saglik. Guzel bir hafta sonu dilyiorum... sevgilerimle,medinem

    YanıtlaSil
  17. çok güzeller..
    eline sağlık naneciğim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. çayımın yanına aldım 1adet süperdi

    YanıtlaSil
  19. kurabiyeler nefis görünüyor. ben kakaoyu çok severim. kurabiyede de olsun isterim:) denenmeye değer bir tarif! teşekkürler..eline sağlık

    YanıtlaSil
  20. süper görüntü. mutlaka denemeliyim bunu. sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. iyi geceler arkadasım güzel bır hafta sonu gecırmen dılegıyle sevgıler....

    YanıtlaSil
  22. Ellerine sağlık canım ne güzel olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  23. yapımı sabır isteyen ama basit lezzetini anlamak için yapmam gerekiyor ellerine sağlık deneyeceğim

    YanıtlaSil
  24. Bu kadar güzel yapmak zorunda mısın? Bak nasıl da canım çekti.

    YanıtlaSil
  25. görüntü harika, enfes gözüküyor kurabiyeler, ellerine sağlık arkadaşım.......

    YanıtlaSil
  26. selam.ben yeni blogculardan.kurabiyeniz nefis görünüyor.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  27. uyyyy süper görünüyor ellerine sağlık...sanada hayırlı hafta sonları dilerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  28. süper görünüyorlar,eminim lezzeti de harikadır,kesinlikle deneyeceğim,ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  29. KURABİYELER HARİKA GÖRÜNÜYOR...
    SUNUMLARI ÇOK ŞIK OLMUŞ..
    ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  30. Bu hakikaten cok usrastirici bir kurabiye. Bende birkac sefer deneyen biri olarak soyleyebilirim ki cok vakit aliyor. Ve ne yazikki senin ki kadar guzel bir goruntu yakalayamadim bir turlu. Ellerine saglik. Cok guzel gorunuyor
    Koseminderinden Gurbet kusu

    YanıtlaSil
  31. *kekebek*e kahveye gelmişsin çok memnun oldum her zaman beklerim ...kurabiye de nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  32. Süper görünüyorlar walla.Ben de de benzer bir tarif vardı ama bunu da deneyeceğim daha güzel görünüyor:))Eline sağlık...

    YanıtlaSil
  33. Canım,
    ellerine sağlık. Görüntüsü süper olmuş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  34. Aslına bakılırsa yorum yazmaya o kadar üşeniyorum ki; çoğu dostlarımla bu sebeplen kötü oldum demiyeyim de, ilişkilerimiz "şeker rengi" benzetmesi uygun düşer.
    Size neden yazdığım sorulmak istenirse, güzel yapılmış el emeği bir mutfak ürünü gördüğüm vakit, her şeyi unutuyorum, canımın yazmak istemediğini bile.
    Ben hep böyleyim ve bu davranışımı sektirmeden yapıyorum. Tanış olup olmamak, sınırım değil.
    İstemezseniz düşüncelerimi yayınlamazsınız, gönül koymam. Tek şeye gönül koyarım, o da "SPİRAL KURABİYE" nizin güzelliğine karşı duyduğum tebriklerimi ulaştıramamaya. Yazma nedenim bu, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  35. yazık bana ya:(annemden de ayrıyım zaten bir öğrenci kıza yapılır mı bu:(

    YanıtlaSil
  36. çok güzel görünüyor cnm ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  37. Çok güzellll. Ellerine sağlık.
    Üzerine de erimiş çikolata hayal ettim nedense. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  38. Çok güzellll. Ellerine sağlık.
    Üzerine de erimiş çikolata hayal ettim nedense. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  39. şekilleri süper duruyor eminim lezzetide görüntüsü kadar güzeldir ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  40. şekilleri süper duruyor eminim lezzetide görüntüsü kadar güzeldir ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  41. canim cok harika bir görüntü tadida öyledir eminim ellerine saglik iyi pazarlar

    YanıtlaSil