5 Haziran 2009 Cuma

BÜRYAN PİLAVI



Malzemeler
2 su bardağı pirinç
1 adet soğan
4 adet tavuk baget
1 tatlı kaşığı salça
1 tatlı kaşığı nane
1 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı pulbiber
1 yemek kaşığı tereyağ
Yapılışı
Tavukların üzerini geçecek kadar su ekleyip tuzlu suda haşlayın. Tereyağını eritin. Erimiş tereyağında yemeklik doğranmış soğanları soteleyin. 20 dakika sıcak tuzlu suda beklemiş pirinçleri yıkayıp süzün. Kavrulmakta olan soğanlara pirinçleri ekleyin. Pirinçler saydamlaşıncaya kadar kavurmaya devam edin. Tuzunu ve baharatlarını katın. Pirinci teflon bir tepsiye yayın. Üzerine haşlanmış tavukları yerleştirin. 3 su bardağı sıcak tavuk suyunu üzerine dökün. Isınmış fırında pirinçler suyunu çekip yumuşayıncaya kadar pişirin.

30 yorum:

  1. Ellerine sağlık. Değişik bir pilav. Görüntüsü şahane.

    YanıtlaSil
  2. ayyy tek başına bir ziyafet bu ayol....:)))

    YanıtlaSil
  3. görüntüsü bile aciktiriyor,doyurucu nefis olmus eline saglik canim

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım.Nefis görünüyor.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Enfes bir yemek olmuş,ben adını büryan pilavı diye biliyorum ama aynı yemekmi tam emin değilim...
    Kuzenimin eşi yapardı,en son onda yemiştim...
    Ellerine sağlık...Afiyetler olsun..

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. NEFİS GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR...
    SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  7. CANIM BENİM HIMM NEFİS OLMUŞ OH YANINADA BUZ GİBİ BİR AYRAN DEYMEYİN KEYFİNE :))
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. sen bunu komple bize gönder ben hala akşam yemeğini yapmadım.canım ellerine sağlık.sevgilerimi gönderiyorum sana...

    YanıtlaSil
  9. Canımmmmmm öncelikle nazik ziyaretin
    ve güzel yorumların için çok teşekkür
    ederim.Asla öyle bir şüphem olmadı
    pilav süper ellerine sağlık.Yalnız se
    nin bu muhteşem tariflerine şablonunu
    yakıştıramıyorum.Değeiştirsen çok daha iyi olur bana sakın kırılma sade
    ce dost gördüğüm için fikrimi söyledim.Yardıma her zaman hazırım.Mail adresim derya990@hotmail.com değiştirmeye ka
    rar verirsen ben burdayım kocaman öptüm..

    YanıtlaSil
  10. Ellerine saglik cok nefis görünüyor.Afiyet olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  11. MERHABA ÇOK DEĞİŞİK BİR PİLAV HİÇ YEMEMİŞTİM SALÇALI SANIRIM ELLERİNİZE SAĞLIK

    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  12. nefis görünüyor.ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  13. ayy ben bu büryan pilavını hep duymuştum çok merak etmiştim.
    tarifini okumak çok hoşuma gitti.ç
    bir gün deneyeceklerim arasına yazıyorum:))

    YanıtlaSil
  14. harika bir pilav bu gerçekten.ellerine sağlık.afiyeter olsun..

    YanıtlaSil
  15. ohh şahane görünüyor,misler gibi!

    ellerine sağlık canımm..

    YanıtlaSil
  16. canım yaz geldi kışın lahana gibi giyiniyordum şimdi kilolar görünmeye başladı ama dayanamadım
    pilavdan biraz yedim
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  17. canım ellerine sağlık.bu pilav boşnakların yaptığı bir pilavdır.bende boşnağım.ve biliyorum.yaptınmı diye sorsan hiç yapmadım.ama senden görünce yapmaya karar verdim.mutlu hafta sonları.kekcafe

    YanıtlaSil
  18. eline sağlık canım bende arasıra yaparım çok severiz harika olmuşa benziyorlR:))mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
  19. Bugün benim sevdiklerimi hazırlamışsın akşama sizdeyim:)
    ellerine sağlıkçok nefis görünüyor ilk fırsatta deneyeceğim.iyihafta sonları canım.

    YanıtlaSil
  20. Büryan pilavının yanında dostlar da olsun, güzel yerlerde yensin, mesela bir su kenarında...

    YanıtlaSil
  21. iyi akşamlar canım.iyiki yeni yemek yemişim çünkü bu güzel görüntü beni çok etkiledi.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  22. yemede yanında dedikleri bir lezzet olmuş afiyet şifa olsun

    YanıtlaSil
  23. Buna dayanamam işte çok seviyorum pilavı:)Kilo alırım diyede fazla yemiyorum.

    YanıtlaSil
  24. Gece gece nasıl canım çekti.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  25. ellerine sağlık canım çok güzel görünüyo:)

    YanıtlaSil
  26. Öfff, bu da ne, harika bir yemek. Tavuğu çok severim, fakat bu şekilde hiç görmemiştim. Ellerine sağlık ve güzel bir haftasonu diliyorum.

    YanıtlaSil
  27. değişik geldi.):)güzel gözüküyor ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  28. Ellerine sağlık.Çok lezzetli, iştah açıcı olmuş...

    YanıtlaSil
  29. farklı pilavlara merakım var.çok güzel görünüyor pilav.ellerine sağlık.selamlar

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel olmuş canım eline sağlık bayılırım bu pilava etlisinede tavuklusunada canım acayip çekti:))

    YanıtlaSil