14 Haziran 2009 Pazar

ZEYTİNLİ DOMATESLİ MAKARNA



Malzemeler
yarım paket makarna
yarım çay bardağı sıvıyağ
4-5 diş sarımsak
1 çay bardağı zeytin
2 adet domates
2-3 tane sivri biber
tuz
karabiber
kekik
fesleğen
Yapılışı
Makarnayı kaynar tuzlu suda haşlayın. Sıvıyağı tavada kızdırın. İçerisine ince kıyılmış sarımsağı ilave edip biraz kavurun. İnce doğranmış zeytinleri ilave edin. Domatesi rendeleyin, sivri biberleri ince ince doğrayın. Tavaya ilave edin. İyice fokurdayınca baharatlarını katın. Ocağın altını kapattıktan sonra fesleğeni ilave edin. Makarnayı servis tabağına alın. Zeytinli domatesli harcı üzerine döküp servis yapın.

11 yorum:

  1. Fesleğen, sarımsak ve makarna... muhteşem kokuyor eminim :) Çok güzel bir tarif hemen deniyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. az kaldı. memlekete gidince anneme yaptırayım da yiyeyim.

    YanıtlaSil
  3. karnım çok aç.ne güzel göründü.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. oh oh oh bu akşam bunu yapmalı.ellerine sağlık.güpgüzel hafta sonu geçirmeni diliyorum:))

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine sağlık mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık makarnanın her türlüsünü severim mutlu pazarlar öptüm...

    YanıtlaSil
  7. eline sağlık ne güzel olmuş hem pratik hem besleyici

    YanıtlaSil
  8. degişik bir makarna sosu..zeytinli hiç denemedim.ama nefis görünüyor.ellerine saglık.sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Yarın yeni bir haftaya başlıyoruz.
    Sağlıklı,mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle.Bu arada makarna gözümden kaçmadı.Eline sağlık canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. hımm cok lezız gorunuyor helekı benım gıbı makarna canavarı bırı ıcın:))) ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  11. ben makarnanın her halini seviyorum.özellikle kıymalı mayddonozlu olursa daha çok.

    YanıtlaSil