7 Haziran 2009 Pazar

SALAMLI MAKARNA SALATASI



Malzemeler
yarım paket makarna
6 dilim salam
yoğurt
mayonez
2-3 dal taze soğan
10-15 tane yeşil zeytin
3-4 diş sarımsak
dereotu
tuz
Yapılışı
Makarnayı tuzlu suda haşlayın. Salamı ince uzun şeritler halinde doğrayın. Yeşil zeytinlerin çekirdeklerini çıkarıp dilimleyin. Taze soğanların yeşil kısımlarını doğrayın. Sarımsakları incecik kıyın. Dereotunu doğrayın. Soğuyan makarnayı bir kaba alın. Diğer malzemeleride ekleyip karıştırın. Buzdolabında 1-2 saat bekletip servis yapın.

22 yorum:

  1. Çok severim makarna salatasını.
    Ellerine sağlık canım.

    Mutlu pazarlar..

    YanıtlaSil
  2. bayılırım makarna salatasına,
    ellerine kollarına sağlık canım.
    nefissss olmuş
    öpüyorummmm

    YanıtlaSil
  3. Salata hiç vazgeçemiyeceğim bir şey.
    Canım hiç bir şey istemese hemen bir tabak dolusu salata tamam.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. harikasın arkadaşım.bende çok severim.ellerine sağlık.kekcafe

    YanıtlaSil
  5. Uğramışken bu nefis salataya yorum yazmadan gidemedim canım mutlu hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  6. bende akşama ne yapacağımı düşünüyordum harika bir fikir ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  7. BEN DE MAKARNA SALATASI EKLEMEYİ DÜŞÜNÜYORDUM Kİ VAZGEÇMİŞTİM.PİŞTİ OLACAKTIK.TABİİ SENİN SALATAN FARKLI BİR LEZZET OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

    YanıtlaSil
  8. canım ellerıne sağlık afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  9. makarna salatan tek kelime ile cok lezzetli olmus
    ellerine saglik canim
    bu arada bahcenede bayildim, simdi miss gibi kokular geliyordur bahcenden
    öpüyorum canim

    YanıtlaSil
  10. Bu tam bizim evdekilere göre bir yemek makarna salam vallahi bayılırlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. canımcım salata değil mis gibi karın doyurucu yemek olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  12. YİNE HER İKİ LEZZTİNDE NEFİS GÖRÜNÜYOR.. ELLERİNE SAĞLIK CANIM.. SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  13. Makarna salatasını çok seviyorum salamlıda çok nefis olmuştur eminim
    ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Yaz ayı için en ideal yemek sanırım. Buz gibi yoğurtlu makarna :))

    YanıtlaSil
  15. Tam yaz salatası. Dolaba at, acıkınca soğuk soğuk ye. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Mükemmel görünüyor.Ellerine sağlık.Olsa da yesek yani...

    YanıtlaSil
  17. Makarnanın her türlüsünü severim eline sağlık canım.Bu arada o tatlı pisicik senin mi?

    YanıtlaSil
  18. Yine süper bir lezzet daha.Ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
  19. Çok sevdiğim bir salata türü makarna salatası!Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  20. Nefis olmus nanecigim yazin sicaginda cok nefis yenir.
    ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  21. Selam canım. Tam benim çocukların dişine göre bir makarna bu. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  22. Çocuklar çok severler bu salatayı, ellerine sağlık güzelim seninki de çok güzel görünüyor, sevgilerimle...

    YanıtlaSil