11 Haziran 2009 Perşembe

MÜCVER



Malzemeler
4 adet kabak
1 demet maydanoz
yarım demet taze soğan
yarım demet dereotu
2 yumurta
1 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı pulbiber
1 adet soğan
alabildiği kadar un
1 paket kabartma tozu
kızartmak için
sıvıyağ
Yapılışı
Kabakları rendeleyip fazla suyunu sıkın. Soğanı rendeleyin. Yeşillikleri ince ince kıyın. Tüm malzemeleri karıştırın. Gerektiği kadar un ekleyin. Ne cıvık ne de çok sert olmasın. Yağı tavada kızdırın. Birer kaşık alıp tavaya dökün. Arkalı önlü kızartın.

27 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık çok severim svmeyende yoktur öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık.Çok güzel görünüyor..Afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım nefis görünüyor yarın yapmayı düşünüyorum bende kızartması güzel oluyor ama sıcaklarda fırında olmasını tercih ediyorum

    YanıtlaSil
  4. hmmmm nefis görünüyor canım ellerine sağlık...

    sevgiler,

    tolunay

    YanıtlaSil
  5. canım benim akşama ne yapsam derken hızır gibi yetişti bu tarif hazır kabaklarda bozulmadan degerlenir .kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. mücver çok güzel görünüyor,yapması zor ama ne zaman yapmaya kalksak dağınık dağınık oldu böyle güzel görünmüyor
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Bayıldığım bir lezzet.Ellerine sağlık canım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Naneciğim harika olmuş mücverler.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Çok severim mücveri. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. bayılırım valla kabak mücverine ama daha önce hiç kabartma tozu koymamıştım içine bir dahaki yapışımda deneyeceğim tarifini ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. yapılacaklar arasına yazıldı çok güzel görünüyor çokda severim.. ellerine sağılk

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olur biliyorum ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık canım çok severim olsada yesem:)

    YanıtlaSil
  14. ellerıne sağlı canım çok severim afiyet şeker olsun...

    YanıtlaSil
  15. mucver gercekten cok guzel bır tad ama yapanın onemı cok buyuk kesınlıkle

    YanıtlaSil
  16. ben mücvere bayılırım nefis görünüyor harika ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel malzemeleri var.
    Güzel olduğundan eminim.
    Eline sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. canım çok yağlı olmasına rağmen çok seviyorum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. nanecim mücvere bayılırım enfes olmuşş hayırlı geceler ve cumalarr

    YanıtlaSil
  20. Ah ah bende yeni yaptım havada gitti vallahi ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  21. BİZİM EVDE HERKES BAYILIR MÜCVERE ELLERİNE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYORLAR,SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  22. eline sağlık nar gibi kızarmışlar şifa olsun hayırlı cumalar sevgiler

    YanıtlaSil
  23. ellerıne saglık .cok severım ben bunu.

    YanıtlaSil
  24. mımmm üzerine bol yoğurtla bir sürü yerim ben bu mücverlerden:)

    ellerine sağlık canım,
    hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  25. ellerine saglik canim cok severim cokk
    hayirli cumalar canim

    YanıtlaSil
  26. Cok lezzetli gorunuyor; icindeki yesilliklerle dahada lezzetli galiba..Ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  27. mücver harika, kahvaltı da çok güzel oluyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil