22 Haziran 2009 Pazartesi

COCOSTAR KURABİYE



Malzemeler
1 paket yumuşamış margarin
1 su bardağı pudra şekeri
2 yemek kaşığı kakao
2 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
alabildiği kadar un
içi için
2 su bardağı hindistan cevizi
1 yumurta akı
1 su bardağı pudra şekeri
ayrıca
1 paket bitter çikolata
Yapılışı
Hamuru için tüm malzemeleri karıştırıp kulak memesi yumuşaklığında bir hamur hazırlayın. İçini hazırlamak için tüm malzemeleri karıştırıp yoğurun. Gerekirse hindistan cevizi veya yumurta akı ekleyin. Hamuru 35 parçaya bölün. İç malzemesinide 35 parçaya bölün.


Hamurdan elinize alıp hafifçe inceltin. İç malzemesini ortasına yerleştirip büzdürün.


Kapattığınız yer alta gelecek şekilde tepsiye dizin. Kızgın fırında pişirin. Çikolatayı benmari usulü eritip soğutun. Kurabiyelerin üzerine gezdirin.

30 yorum:

  1. Bende ne zamandır yapmak istiyorum. Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Canımmmm ellerine sağlık denemeyen
    bir ben kaldım sanırım.Mutlu hafta
    lar sımsıcak sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Tam benlik bu kurabiyeler canım,ellerine sağlık.Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  4. ablam etme eyleme bu guzel tarıflerle dıyeti bozdurcan bıze :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. ilk fırsatta deniycem resimliycem canım sağol hindistan cevizine bayılırım zaten.sağol.

    YanıtlaSil
  7. Çok hoşuma gidiyor görüntüsü...
    Ama denemeyen bir ben kaldım:)))
    Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. sevgili fatoş eline sağlık.bende denedim.çok güzel bir lezzet.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, selam el lizize sağlık harika şeyler yapmışsınız. Çok güzel gürünüyor sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. CANIM NEFİS GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAGLIK SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir görüntüsü var özellikle hindistan cevizi severler için çok güzel bir tarif eline sağlık

    YanıtlaSil
  12. canım önce merçimek köftesinden
    aldım hiç dayanamam şöyle biraz dinlendim annem çayımın yanınada
    cocoştar kurabiyelerden bir tane aldım hayali bile güzel canım benim evde 3 erkek 2 oğlum birde eşim bir gün annem bir kahve yapıpta bana getiren olmadı hastada olsam ben yaptım ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  13. harika ya ellerine sağlık ne güzel görünüyor
    hazırlanışı içli köfte gibi oyuluyor sanırım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. ellerine saglik cok guzel bir tarif. selamlar

    YanıtlaSil
  15. bu tam benimkilere göre bir tarif

    YanıtlaSil
  16. Yanına da bir fincan kahveyle ne güzel yenir bu enfes kurabiyeler:)

    Ellerine sağlık nanecimm..

    YanıtlaSil
  17. canım çok nefis olmuş ellerine sağlık..hindistan cevizi ve yumurta beyazı pudra şekeri eklememiz mi gerekiyor normal şeker olurmu çünki yapmalıyım:)sevgiler ahsabindunyasi

    YanıtlaSil
  18. munucuğum kahverengi şeker kullanıcam için sordum canım sevgiler
    ahsabindunyasi

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel görünüyor canım.
    Eline emeğine sağlık.
    İyi geceler...

    YanıtlaSil
  20. Olağanüstü görünüyorlar, burada bir pastahanede yaptıklarınızın antep fıstıklısı, havuçlusu ve karadutlusu var.
    Almadan edemiyorum :)
    Hindistancevizlisi hepsinden güzeldir sanırım.
    Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  21. selam canım...ellerine sağlık...çok güzel görünüyor.güzelde anlatmışsın..iyi haftalar..

    YanıtlaSil
  22. Ellerine Sağlık Çok Güzel Gözüküyorlar MMMMM :))

    YanıtlaSil
  23. Cok nefis görünüyorlar, ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  24. Hem lezzetli olmuş hemde çok güzel anlatmışsın ellerine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  25. harika görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  26. Naneciğim ellerine sağlık, ben de içine yumurta beyazı koyarak yapmıştım.Dışı harika ama içi ertesi gün çok sert oldu. Bir sonraki denememde hind. cevizini birkaç kaşık süt ile birleştirdim.Çok daha güzel oldu ve 1 hafta tazeliğini korudu.Seninkilerin akıbeti ne oldu merak ediyorum???

    YanıtlaSil
  27. mimledim seniiiiiiiiiii
    sen öyle güzel güzel merçimek köfteleri yaparsan böyle olur birtanem..
    benim içinde dua et canım yarın son tahlillerimi alıyorum işallah atlatıyorum hastalığımı nasılmı
    burası sizlerin sayesinde 35 yıldır geçiremedim şimdi düzeliyor annem
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  28. Harika bir tarif olmuş.Daha önce karşılaşmamıştım böyle bir tarifle,çok beğendim.Deneyeceğim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  29. peki biz bu tarifi hazır cocostarlar gibi iç malzemesini hazırlayıp eritilmiş bitter çikolataya bulayamaz mıyız? ayrıca tarifini aldım deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  30. Sitemize yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz. Sizin de çalışmalarınız çok iştah açıcı görünüyor, özellikle ben şu hindistan cevizli kurabiyeleri merak etmedim değil hani. :)

    YanıtlaSil