6 Haziran 2009 Cumartesi

ISPANAKLI PASTA



Malzemeler
keki için
1 su bardağı ıspanak püresi
2 yumurta
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı toz şeker
alabildiği kadar un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
kreması için
1 paket muzlu puding
yarım kilo süt
ayrıca
1 poşet krem şanti
1 çay bardağı süt
Yapılışı
Kek için yumurta ve toz şekeri iyice çırpın. Diğer malzemeleride ekleyip kek kıvamına getirin. Yağlanmış tepsiye döküp pişirin. Kreması için muzlu pudingi yarım kilo sütle pişirip soğutun. Ayrı bir kapta kremşantiyi sütle çırpın. Pudingin içerisine kremşantiyi katıp karıştırın. Pişen soğuyan kekin kenarlarından parçalar çıkartın. Parçaları robottan geçirin. Keki ikiye bölün. Arasına muzlu pudingten sürün. Diğer keki üzerine kapatın. Kalan muzlu pudingi üzerine sürün. Robottan geçirdiğiniz kek parçalarını üzerine serpin.

22 yorum:

  1. Merhabalar
    Ispanakli pastayi bende cok sik yaparim ve sizin yaptiginiz gibi muzlu pudingle cok guzel oluyor..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. guzel bir haftasonundan merhaba canim... Bu aralar bana da tatli krizi vuruyor ve senin ispanakli pastan harika geldi:))) medinem

    YanıtlaSil
  3. Vallahi,ilk defa görüyorum:)Tadı nasıl,çok merak ettim doğrusu.Elinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. dün markette şans eseri buldugum bir demet ıspanagım var pastamı yapsam yoksa bu patadanmı diye düşünürken karşıma bu çıktı görüntü harika ellerine salık.

    YanıtlaSil
  5. Biraz değişiğini ben de denemiştim çok güzel bir tadı vardı. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. görüntüsü ne kadar hoş olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  7. ayyyyyyyy tazenanem bu ne renk böyle bayılıyorum şu pastadaki şu renge yemyeşil.herkes fıstık sanıyor.ellerine sağlık fabrika gibisin ardarda tariflerine yetişemiyorum

    YanıtlaSil
  8. Süpppeerr süpper süper, üstünün yeşili de süper fikir, ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  9. Canım pastan çok nefis gözüküyor ellerine sağlık...:)

    YanıtlaSil
  10. Süper bir görüntü.Ispanaklı pasta deyince şimdi merak ettim tadını.Eline emeğine sağlık arkadaşım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. görüntü süper süper.gel ye diyor beni .eee yiyenler afiyet olsun.yapana ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. hmm ellerine saglik canimm harika gorunuyorr bende yapmistim bikac sefer gercektende cok guzel oluyorrr..
    goruntusu harika yaa...

    YanıtlaSil
  13. Offf harika bir görüntü ben antepli olarak bu renge bayildim. Fistikli niyetine yerim, ellerine saglik canim, harika olmus, sevgiler....

    YanıtlaSil
  14. canım ellerıne sağlık afiyet şeker olsun...

    YanıtlaSil
  15. Canım ellerine sağlık pasta harika görünüyor.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Pastan çok nefis olmuş canım ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. İlk yediğimde bende çok şaşırmıştım,nefis olmuş..Ellerine sağlık...

    Kocaman Öpüyorum...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Nefis gözüküyor..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  19. enfes görünüyor canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. cok severim vede cok yaparim enfes bir lezzet ve görüntü ellerine saglik canim sevgiler

    YanıtlaSil
  21. ISPANAKLI PASTA ŞAHANE,ELERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil