18 Haziran 2009 Perşembe

KREP KESESİ



Malzemeler
1 su bardağı un
1,5 su bardağı süt
2 yumurta
2 yemek kaşığı sıvıyağ
1 çay kaşığı tuz
içi için
250 gr kıyma
2 adet havuç
1 adet soğan
1 çorba kaşığı sıvıyağ
tuz
karabiber
ayrıca
taze soğan sapı
Yapılışı
Krep için tüm malzemeyi karıştırın. Mikserle çırpın. Birer kepçe alarak teflon tavada arkalı önlü pişirin. İçini hazırlamak için soğanları yemeklik doğrayıp sıvıyağda kavurun. Kavurduğunuz soğana kıymayı ekleyin. Kıyma suyunu çekmeye başlayınca rendelenmiş havuçları, tuzu ve karabiberini katıp pişirin. Taze soğan saplarını kaynar suya batırıp yumuşamalarını sağlayın. Kreplerin içerisine bir çorba kaşığı harçtan koyun. Uçlarını ortada toplayıp taze soğanla bağlayın. Tüm malzemelere aynı işlemi uygulayın. Servis yapmadan önce 5 dakika fırınlayın.

33 yorum:

  1. görüntü çok şık olmuş ellerine sağlık canım:))

    YanıtlaSil
  2. ay ay pek de güzel bir görüntü eminim tadıda öyledir eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. ELLERINE SAĞLIK ABLAMDA YAPARDI
    ÖZLEDIM BENDE YAPIYIM,
    ELLERINIZE SAĞLIK ,
    ÇOK ŞIK OLMUŞLAR...

    YanıtlaSil
  4. Eline kolu sağlık canım sunum da çok hoş tadı mutlaka nefistir çok güzel olmuşlar poğaçalarda öyle.
    kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Görüntü nefis ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  6. nefis canım.eline sağlık.çok şık duruyor..

    YanıtlaSil
  7. eline sağlıok canım çok şık olmuş;)

    YanıtlaSil
  8. slm canım çok şık bir sunum olmuş ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  9. CANIM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYO HERZAMANKİ GİBİ ELLERİNE SAĞLIK.. HEP ÖZENMİŞİMDİR Bİ TÜRLÜ YAPMAK KISMET OLMADI TARİFİNİ ALIYORUM VE İLK FIRSATTA DENİYORUM GÜZELİM:))

    YanıtlaSil
  10. canimm degisik bir sunum olmus bu... ne guzel bir fikir:))) tuttum... hayirli cumalar, medinem

    YanıtlaSil
  11. Offfff bu ne güzel görüntü böyle...
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
  12. Krep bizde de çok sevilir ve sıklıkla yaparım. Bu şekilde sunum harika olmuş, ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Aman Allahım bu ne kadaar şık bir kese...Bayıldım doğrusu,sevgiler...Hayırlı Cumalar canım...

    YanıtlaSil
  14. Çok şık olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. krepli olan herşeyi çok seviyorum ellerine salık canım.

    YanıtlaSil
  16. BAYILIYORUM KREPLİ HAZIRLIKLARA NANECİĞİM..
    AHH az kaldı mutfağa kavuşmama :)
    elelrine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  17. enfes olmus canim görüntüde süper
    ellerine saglik
    sevgiler hayirli cumalar

    YanıtlaSil
  18. ne kadar güzel gözüküyor...ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  19. çok şık görünüyor bu kaseler,ellerine sağlık.slmlar

    YanıtlaSil
  20. Çok güzeller yahu:-)ellerine sağlık Naneciğim.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  21. hımm...severim ben bu keseleri...altınmı var içinde..ay pek şık görünüyorlar..
    eline sağlık nanem..

    YanıtlaSil
  22. Canım ellerine sağlık kesecikler süper.Lezzeti de görüntüsü kadar güzeldir eminim.
    Öpüldün şekercim...

    YanıtlaSil
  23. slm canim,
    birbirinden güzel tarifler eklemissin ellerine saglik
    cok nefis görünüyorlar
    krep kesesine bayildim görünüsü harika
    sevgiler

    lezzetmekani.tr.gg

    YanıtlaSil
  24. Hiç bu kadar güzel sunumlu bir krep görmemiştim tebrik ediyorum. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  25. krepin her türünü severim, seninkide cok lezzetli olmus
    sunum harika ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  26. Az da bulgur eklesen içli köfte tadında olur herhalde. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. çok lezzetli bir tarif.mutlaka denemeliyim.ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  28. ellerine sağlık canım nefis olmuş:)mutlu haftasonları dilerim:)

    YanıtlaSil
  29. İnsan bunları yemeye kıyamazki ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  30. ellerinize sağlık.çok şık bir sunum olmuş.sevgiler

    YanıtlaSil
  31. yine çok güzel göze hitap eden bir lezzet olmuş.Ellerine sağlık.İyi Hafta sonları....

    YanıtlaSil
  32. Nanecim seni mimledim haberin ola:)))

    YanıtlaSil
  33. aldım bir bohçayı kaçtım valla.ellerine sağlık canımın içi.mutlu hafta sonları.

    YanıtlaSil