26 Haziran 2009 Cuma

TAVUKLU PATATES



Malzemeler
6 adet tavuk baget
3 adet patates
1 yemek kaşığı salça
1 adet domates
tuz
kekik
yeterince su
Yapılışı
Patateslerin kabuklarını soyup elma dilimi şeklinde doğrayın. Tavukları tencereye dizin. Üzerine patatesleri yerleştirin. Salçayı biraz suyla ezin. Tuzunu katı. Tavukların üzerine salçalı suyu gezdirin. Üzerine halka doğranmış domatesleri dizin. Kısık ateşte patatesler ve tavuklar yumuşayıncaya kadar pişirin. Ocaktan almadan 5 dakika önce üzerine kekik serpin.

14 yorum:

  1. Bu yemek çok lezzetli oluyor ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. eline saglik canimcigim, hayirli cumalar.. medinem

    YanıtlaSil
  3. CANIM ELLERİNE SAĞLIK.. SENİNDE MÜBAREK GEÇMİŞ KANDİLİNİ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM..
    SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  4. Eşim sevmez tavuğu ama biz çocuklarla bu şekilde yapılana asla hayır demeyiz...Sevgiler,güzel bir hafta sonu diliyorum canım..

    YanıtlaSil
  5. süper gorunuyo :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık nefis olmuş bence.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. canım kandilin ce cuman mubarek olsun
    yemekte nefis gözüküyor ellerine sağlık sevgilerle kal

    YanıtlaSil
  8. Canım nefis görünüyor elleirne sağlık. Bayılırım patatesli tavuğa. Ne zamandır yapmadığımı hatırladım burada görünce. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. canım ellerıne sağlık bırbırıne yakısan bır ıkılı bence afıyet olsun....

    YanıtlaSil
  10. Nanecim, ellerine sağlık, çok lezzetli bir yemek olmuş. Ayrıca geçmiş kandilin mübarek, tüm duaların kabul olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Bende yaparım bu yemeği,gerçekten nefis oluyor.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. eline sağlık arkadaşım yemek iştah açıcı görünüyor,aşağıdaki kürdanlara bayıldım

    YanıtlaSil
  13. Canım yemek nefis görünüyor..
    Yanınada pilav cacık ohhh değme keyfe dimi.
    hatta o bahçenin altına masada yemesi nede zevkli olur..açık havada iştahı açılır insanın..
    burda sağ kolum gibiler hazırlıyorum böyle doğruuu fırına gönderiyorum..adanada bulurum inşaAllah mahalle fırınlarını..nede olsa kebabcı cennetine gidiyorum dimi:)

    YanıtlaSil
  14. işte tek geçtiğim yemeklerden biri:)

    nefis görünüyor canım, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil