3 Nisan 2009 Cuma

ARTI KURABİYE



Malzemeler
1 yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
yarım çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı mısır nişastası
yarım paket yumuşak margarin
aldığı kadar un
2 yemek kaşığı kakao
Yapılışı
Kakao hariç bütün malzemeleri karıştırıp yumuşak bir hamur hazırlayın. Hamuru 10 dakika dinlendirin. Hamuru ikiye bölün. Hamurun birine 2 yemek kaşığı kakao ve 1 tatlı kaşığı sıvıyağ ekleyip iyice yoğurun. Hamurdan cevizden daha küçük parçalar koparın elinizle yuvarlayıp tepsiye dizin. Kakaolu hamurların üzerine beyaz hamurla, beyaz hamurların üzerinede kakaolu hamurdan küçük parçalar koparıp artı şekli verin. Isınmış fırında hafif pembeleşene kadar pişirin.

49 yorum:

  1. eline sağlık bende yarın ablamın günü için kurabişle yapacam ne yapsam acaba :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık.Denemem lazım.Afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  3. Ayyyyyyy çok şekerler hamarat arka
    daşım ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. bu artılar benden de bir artı aldı..şahane..slmlar

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin fatoş'cum..
    artılar artılar kat kat lezzet katmıştır bu kurabiyelere.
    eline sağlık canım...sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Kurabiyelere bayıldım, çok güzel görünüyorlar. Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  7. mmmmmmmm kurabiyelerrr nefiss nanemm hepsini kaçırdım :))sana kalmadı eline saglıkk

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık yine çok güzel olmuş.İyi Hafta sonları..

    YanıtlaSil
  9. ellerine saglık canım çok güzel gözüküyor bende kurabiye canavarı olarak şurdan 1 tane alsam ohhh

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel görünüyor. Yanında çayla süper olur. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. canım kurabiyeler pek şirin olmuş..görüntü süper..ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  12. görüntüsü süper olmuş,ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  13. ellerınıze saglık cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  14. Nane'cim ya benim bilgisayar çöktüğü için uzundur giremiyodum. Bu arada neler neler yapmışsın Ellerine sağlık canım. Özellikle pidelere bayıldım.

    YanıtlaSil
  15. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyorlar.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  16. Çok cici bici olmuşlar ellerine sağlık arkadaşım ...
    Sevgiler..........

    YanıtlaSil
  17. Canım,çay hazır ama senin kurabiyeler daha gelmedi:))Ellerine sağlık çok güzeller.

    YanıtlaSil
  18. canım çok şık duruyorlar...eline sağlık...

    YanıtlaSil
  19. canım slm,kurabiyelerin öyle güzel duruyorki gel beni al diyor.sevgiler.kekcafe

    YanıtlaSil
  20. Ne kadar şirinleeerr:) Hiç bu şekil aklıma gelmemişti ben de denerim bunu..

    YanıtlaSil
  21. şirin görünüyorlar ..

    YanıtlaSil
  22. görüntü çok şeker,çok şirin olmuşlar,ellerinize sağlık,
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. Çok estetik görünüyor.
    Bunu hemen denemek istiyorum.
    Eline sağlık canım...
    İyi akşamlar

    YanıtlaSil
  24. Çok hoş görünüyorlar :)
    Eminim lezzeti de süperdir. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  25. çok güzel olmuş elinize sağlık.
    iyi hafta sonları diliyorum
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  26. elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  27. ELLERİN ESAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYORLAR İYİ HAFTA SONLARI SEVGİLER

    YanıtlaSil
  28. Ne guzel tombik tombik kurabiyeler. elleriniz e saglik harika olmus

    YanıtlaSil
  29. selam, kurabiyeler çok şirin. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  30. çok şirin görünüyorlar .eline sağlık

    YanıtlaSil
  31. Tatlım ellerine sağlık çok nefis görünüyorlar. Kahvenin yanına eşlik etmelik:)

    YanıtlaSil
  32. Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  33. kilo almama sebep olacaksınız:)))

    YanıtlaSil
  34. canım ellerine sağlık...

    kurabiyeler çok hoş görünüyor...

    YanıtlaSil
  35. canım kurabiyler çok güzel görünüyor sevgiler

    YanıtlaSil
  36. 2 GÜNDÜR SİTENE GİRİŞ YAPAMIYORUM PEMBE PEMBE SALATAYI GÖRÜP BİR TÜRLÜ YORUM YAZAMAMIŞTIM KIZMET KURABİYELEREMİŞ..
    ELLERİNE SAĞLIK SUNUMLARI ÇOK ŞIK OLMUŞ...
    GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMEN DİLEĞİYLE...

    YanıtlaSil
  37. ellerine sağlık canım,
    nefisssss görünüyor
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  38. Kurabiyeler lezzetli ve şirin görünüyorlar. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  39. nefis olmus kurabiyelerin canim. ellerin dert göresin. görüntüde cok sik. iyi pazarlar sevgiler...

    YanıtlaSil
  40. Ilk yorumlar benden:) BUkurabiyeler bayildim. Ozellikle, kakaolu olanlar benim en cok sevdigim kurabiyelerdir. Hem gozume hemde damak tadima hitap ediyor.:)

    Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  41. ŞEkli de kendi de çok hoş kurabiyelerin, ellerine sağlık canım, sevgiler iyi haftalar

    YanıtlaSil
  42. Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  43. ÇOK ŞİRİN CANIM ELLEİRNE SAĞLIK OK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR...

    YanıtlaSil
  44. canim ellerine saglik kurabiyelerin enfes olmus yogunluktan pek gelemiyorum kusura bakma öptüm hayirli haftalar sevgiler

    YanıtlaSil
  45. Ayy ayyy,bunlar ne sevimli kurabiyeler böyle..tıpkı senin gibi mis kokulu nanecik..Ellerine ve o güzel gönlüne sağlık..


    Kocaman sevgilerle..

    YanıtlaSil
  46. Çok seker gözüküyorlar, ellerine saglik. Araniza yeni katildim, benim sayfama da beklerim :))

    YanıtlaSil
  47. canım arkadaşım.. geçen senelerde on binde bir kişide görülen otizm bu yılda 150 kişide bir görülür olmuş.yarın ne olacak? imkan verildiğinde birer dahi olan bu çocuklar için mutlaka bilinçlenmeliyiz artık diye düşündüm.paylaşım desteğine sonsuz teşekkür ederim.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  48. Sabır ve sevgilerin birleştiği Dostlukların daha çok büyüdüğü Belki yorgun belki yoğun Yinede mutlu ve umutlu Güzellikler dolu günler Seninle Olsun.
    bu kurabiyelerin görüntüsü bile gel beni ye dedi 3 tane aldım çayımla yemek için ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  49. Selam bende ödülün var , kabul edersen. Öptüm:)

    YanıtlaSil