15 Nisan 2009 Çarşamba

PRATİK KUMPİR



Malzemeler
5 adet patates
1 çorba kaşığı tereyağ
1 çay kaşığı tuz
5-6 adet küçük sosis
1 çay bardağı haşlanmış bezelye
1 adet haşlanmış havuç
1 küçük çorba kasesi rendelenmiş kaşar peyniri
yarım kangal sucuk
ayrıca
mayonez
ketçap
Yapılışı
Patatesin kabuklarını soyup haşlayın. Eziciyle püre haline getirin. İçerisine tereyağ ve tuzu katıp karıştırın. Yağlanmış bir kalıba patatesleri yayın. Üzerine sucuk ve sosisi doğrayın. Haşlanmış bezelye ve küp küp doğranmış havuçları serpin. Rendelenmiş kaşarla üzerini kaplayın. Kızgın fırında kaşarlar eriyinceye kadar bekletin. Fırından aldıktan sonra mayonez ve ketçapla süsleyin.

10 yorum:

  1. İkisinide çok beğendim.Kumpiri deniycem en kısa zamanda.Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. Ohhh çok da severim yani üzerine ketçap mayonez süper olurdu değil mi?

    YanıtlaSil
  3. ablam bana bundan yapacaaaaahhhh

    YanıtlaSil
  4. bayılırım kumpire ister pratik olsun ister hazır.en sevdigim abur cubur yemeklerdendir.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  5. Kumpir bir numaralı lezzetlerimden biri,çok severim:)
    Ellerine sağlık canım,sunum çok cici:)

    YanıtlaSil
  6. çok sevdiğim bir lezzettir kumpir eline sağlık canım sunum da harika olmuş.sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. oy oy oy bende çok yapıyorum bu kumpiri ellerine sağlık arkadaşım ne kadarda lezzetli olmuştur şimdi bu :))

    YanıtlaSil
  8. Bende yapıyorum bu kumpiri çok pratik ve çok lezzetli sizde harika yapmışsınız ellerinize sağlık.Denemeyi düşünenler bu tarifi kaçırmasınlar bence.

    YanıtlaSil
  9. Bu akşamki menümü de buldum..Artık benim için "Günün Menüsü" senin siten oldu :)

    YanıtlaSil
  10. kumpire bayılırım en kısa zamanda deniyeceğim.ellerinize sağlık harika görünüyor.

    YanıtlaSil