12 Nisan 2009 Pazar

BİSKREM KURABİYE



Malzemeler
1 adet yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
yarım çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı mısır nişastası
125 gr margarin
aldığı kadar un
1 paket bitter çikolata
Yapılışı
Yumuşak margarini pudra şekeriyle biraz yoğurun. Diğer malzemeleride ekleyip yumuşak bir hamur elde edin. Hamuru 15 dakika dinlendirin. Hamurdan cevizden daha küçük parçalar koparın. Elinizle biraz açıp içerisine bitter çikolatadan koyup yuvarlayıp yağlanmıp tepsiye dizin. Isınmış fırında hafif pembeleşene kadar pişirin.

37 yorum:

  1. mmm mutlka yapıcamm bi yerde yemiştim harika biskremler bunlarr eline saglık

    YanıtlaSil
  2. emegine salık canım harika bir tat ..sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor pamuk gibi:)
    ellerine sağlık.
    Sağlıkla kal canım...

    YanıtlaSil
  4. Gel de şimdi bundan yapma..

    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. nefis görünüyor naneciğim
    ellerine sağlık
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş tarifini yazdım deneyeceğim.sıcacık sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. kurabiye hemde cikolatali.. ellerine saglik canim... guzel bir pazar diliyorum sana.. medinem

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık.biskrem almaya son:)

    YanıtlaSil
  9. kızım biskreme bayılıyor.ben ne yapıyorum peki.hemen notumu alıp mutfağa koşuyorum ve ona bu muhteşem kurabiyelerden yapıyorum teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. TAZE NANECİĞİM HERKESİN MUTFAĞINDA OLAN MALZEMELERLE HARİKA BİR TAT YAKALAMIŞSIN ELLERİNE SAĞLIK.EN KISA ZAMANDA (MESELA ŞİMDİ) DENEMEK ÜZERE MUTFAĞIMA GİDİYORUM.ELLERİN DERT GÖRMESİN.

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım.döktürmüşsün yine.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel görünüyor.ellerinizesağlık acaba bunuparça çikolata yerine evdek, nutelladan kullansak olurmu

    YanıtlaSil
  13. Himmm, hakikaten cok basarili. Ben de birkac sefer yapmistim. Cok severek yedik ama suan ki firinim ne yazikki kurabiye pisirmiyor:(
    Benim yerimede yiyin lutfen:)
    Afiyet olsun

    YanıtlaSil
  14. yaa çayımın yanına istiyorum ben bunlardannn:)
    ellerine sağlık canım.
    hayırlı akşamlarrr

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık harika görünüyorlar geçen gün bende düşünüyordum yapamayı içine çokokrem koysak olur dimi?

    YanıtlaSil
  16. valla hızına yetişemiyorum offf bari burdan tatsam

    YanıtlaSil
  17. çok güzel mutlaka denemeli bunu:)

    YanıtlaSil
  18. Ellerine sağlık çok leziz görünüyorlar ...Ödül içinde tebrikler arkadaşım...

    YanıtlaSil
  19. Singamaraja reading your blogs

    YanıtlaSil
  20. sevgili taze nane kurabiyeler çok güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  21. Ev yapımı biskrem süper ya...

    YanıtlaSil
  22. Canımmm harika olmuş tam benlik elle
    rine sağlık sımsıcak sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. canım ellerine sağlık, nefis görünüyor, çayın aynına ne güzel gider, sevgilerimle

    nurdanın mutfağı

    YanıtlaSil
  24. ellerine sağlık arkadaşım kurabiyelere bayılırım

    YanıtlaSil
  25. Ellerine saglik,kurabiyler harika olmus.

    Sevgiler ve iyi bir hafta dilegimle.

    YanıtlaSil
  26. canım benimde çok sık yaptığım çocukların bayıldığı kurabiyedir..ellerine sağlık nefis görünüyorlar..sevgiler..

    YanıtlaSil
  27. evde biskrem harika ne söylenebilir ki daha sevgiler

    YanıtlaSil
  28. bunlar biskremden daha doyurucu olmuştur,
    ellerine sağlık,
    hayırlı geceler.

    YanıtlaSil
  29. Tam benlık bunlar canım.Ellerıne saglık.Guzel bır hafta dılıyorum..

    YanıtlaSil
  30. KURABİYELERİN MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR.DAYFAMA BAKARMISIN.BİR SÜRPRİZ VAR...KEKCAFE

    YanıtlaSil
  31. Eşime iş yerinde bir arkadaşı getirmiş anlata anlata bitiremiyordu.Sayende ben de yapabilirim.Görüşmek dileğiyle, sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. Nanecim ellerine sağlık çok güzel olmuş kurabiyeler..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  33. Çok güzel ve nefis görünüyorlar,iki tane alabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  34. Canım kurabiyeler nefis olmuş,ellerine sağlık!Çayın yanında da ne güzel gider...

    YanıtlaSil
  35. Aaa ev yapımı biskrem,süperrr:))

    YanıtlaSil
  36. Çok güzel elinize sağlık. Birşey sormak istiyorum. Ben blogcudaki akrepburcu58 sayfama yazı yazdığım zaman ana sayfada çıkmıyor. Bunu blog yöneticilerine bildirdim ama bir sonuç çıkmadı. Sizde bloghcudan blogspota geçmişsiniz. Bu sayfaya geçince iptal ettiğiniz sayfadaki yazıları da geçiriyor musunuz? yemekdefterim.blogcu.com

    YanıtlaSil
  37. harika görünüyor iyi fikir doğrusu

    YanıtlaSil