27 Nisan 2009 Pazartesi

ŞEKERLİ GÖZLEME



Malzemeler
500 gr un
1 çay kaşığı tuz
alabildiği kadar su
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı tozşeker
Yapılışı
Un, su ve tuz ile kulak memesi yumuşaklığında bir hamur hazırlayın. Ceviz büyüklüğünde parçalara ayırın. Oklava ile hamuru açabildiğiniz kadar ince açın. Üzerine sıvıyağ ve tozşeker gezdirin. Karşılıklı iki kenarlarını kapatın. Üzerine tekrar sıvıyağ ve tozşeker serpin. Tekrar iki kenarını kapatın. Teflon tavada kısık ateşte arkalı önlü pişirin.

36 yorum:

  1. Eline sağlık ne değişik tarifler bunlar yemekteyizde yarışmacının
    birisi buna benzer hazır yufka ile hazırlamıştı arasına seninkine ilave kaymakta sürdü öyle aklımda kaldı denemek lazım.sıcacık sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Ya şeker olan heşeye bayılrım :)
    Eminim çok farklı ve lezzetlidir tam bana göre :)
    Ellerin dert görmesin arkadşım...
    SEvgiler

    YanıtlaSil
  3. cnm taze nanem dieti bıraktım kendimi sana bırakıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş taze naneciğim..

    ellerine sağlık olsun

    sıcacık sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. of of of yalnız bu gözlemeyi sıcak sıcak yiyeceksin çıtır çıtır üfffff canım istedi valla annem bu gözlemeyi hamura biraz tahin sürüp üzerine şeker serperek yapar oda süper olur tavsiye ederim ellerine sağlık yemiş kadar oldum valla :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel;ayrıntılı bir şekilde tarif vermişsiniz.Ellerinize sağlık.Teşekkür ederiz.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. Hem de elde açma! Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. ya arkadasım 2 gun gıremedım nete , dokturmussun gene .marıfetlı arkadasım .gozlemenı yapayım aksama.haftaya kadar guzel bır balık tarıfıde alayım senden :)

    YanıtlaSil
  9. pembetatlar.blogspot.com27 Nisan 2009 14:49

    Hımmm mis gibi gözüküyor...
    Sen benim diyetimi bozacaksın:))Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  10. soruma cevap verdiğin için teşekkür ederim ..en kısa zamanda yapıcam ..

    YanıtlaSil
  11. canım mrb hımm nefis olmuş ellerine saglık
    kız biz dietteyiz tarif yayınlamıyorum baksana :)))
    sendende dietlik tarifler bekliyorum hadi ark destek ver bacım :)
    öpüldün...

    YanıtlaSil
  12. Bu da bir nevi içi boş böreklere benziyor sanırım. Hani pudra şekeriyle yenen. Valla bu aralar şekerli her şey kabulum. Nutella sürüp yemek istedim.

    YanıtlaSil
  13. ıımm olsada yesem nefisss görünüyor ellerine sağlık..

    mutlu bir hafta diliyorum
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Çocukken çok severdim ellerine sağ
    lık tatlım sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık Naneciğim gözlemen ve diğer tüm mamalar şahane olmuş,afiyetler olsun canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. Taze nanem,ne kadar nefis bir gözlemedir bu böyle..Olsa asla hayır demezdim inan..Ellerinize sağlık canım..Senin hamur işlerine bayılıyorum desem..))Kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. hımmm..çıtır çıtırdır dimi şimdi bu gözleme..
    ellerine sağlık fatoş'cum...

    YanıtlaSil
  18. Bu da değişik bir tarif.Güzel olur hani.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Sekerli gozleme degisik hic denemedim.Cok guzel gorunuyor
    Ellerine saglik canim
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Canım benim, rahmetli babaannem geldi aklıma,o çok yapardı bu gözlemeyi,eline sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  21. ellerine sağlık canım hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
  22. GÖZLEMEYİ ÇOK SEVERİM AMA ŞEKERLİ HİÇ DENEMEMİŞTİM.ELİNE SAĞLIK CANIM...

    YanıtlaSil
  23. Nefis görünüyor, ellerine saglik. Iyi haftalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  24. canım ellerıne saglık gözleme çok guzel görnunuyor.afıyet olsun...

    YanıtlaSil
  25. Ufff süper,yine.Bide bir daha ki sefere içine balkabağı rendelesene süper oluyor.

    http://tinkerbellinmutfagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. yaptığınız işler çok güzel başarılar dilerim mime verdiğiniz cevap içinde çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  27. kardeşim geldi aklıma oda şekerli sever daha doyamaz toz şeker kabına bulardı afiyet olsun canım

    YanıtlaSil
  28. Çok değişik daha önce hiç tatmadım...Ellerine sağlık güzel görünüyor.
    sevgiyle kal,


    www.meltemmutfakta.com

    YanıtlaSil
  29. eline sağlık canım çıtır çıtır olmuştur çayla harika gider bende isteriiiiiiiim:)))

    YanıtlaSil
  30. Çok lezzetli olduğuna eminim.
    İyi geceler

    YanıtlaSil
  31. sekerli gözleme hic yemedim ama duymustum ,cocuklara deneyecegim tarifi aldim canim eline saglik

    YanıtlaSil
  32. ohh ohh sabah sabah ne güzel göründü öyle.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  33. gözlemenin şekerlisi çok degişik olmuş.ilk defa şekerli gözleme duydum..farklı bir tat olmalı.elinize saglık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  34. ne kadar güzel olmuştur kim bilir,ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  35. Aaaa ne kadar güzelmiş bu,denemek lazım...Ama anacım senin tariflerinde hep el emeği yufka açımı...Senin gibi beceri yok bizde ne yapalım...Senin börekten hazırca alıp yiyelim..Sevgiler

    YanıtlaSil
  36. Şekerli hiç denememiştim ama yapacağım.Ellerine sağlık hayatım.Sevgilerimle

    YanıtlaSil