17 Nisan 2009 Cuma

ÇERKEZ TAVUĞU



Malzemeler
1 bütün tavuk
3-4 dilim ekmek içi
1 su bardağı ince kıyılmış ceviz
4 diş sarımsak
1 tatlı kaşığı kimyon
1 tatlı kaşığı toz kırmızıbiber
2 çay kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı karabiber
ayrıca
3-4 çorba kaşığı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı toz kırmızıbiber
Yapılışı
1 bütün tavuğu tuzlu suda haşlayın. Tavuğu elinizle ince ince tiftikleyin. Ufalanmış ekmeği, dövülmüş sarımsağı ve diğer malzemeleri ekleyip karıştırın. İstediğiniz kıvama gelinceye kadar bir iki kepçe tavuk suyu katın. Çerkez tavuğunu servis tabağına alın. Üzerine kızdırılmış kırmızıbiberli yağı gezdirip servis yapın.

24 yorum:

  1. hani kolay çerkez tavukları vardır ya bende onlardan yaparım.aslı bana hep zor gelmiştir.Ellerne saglık canım.iyi hafta sonları diliyorum

    YanıtlaSil
  2. hımmm nefis ellerine saglık balım...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım.Çok güzel görünüyor.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok nefis,ellerine sağlık..Canım çekti inan...Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Canımmm ellerine sağlık çokk severim sımsıcak sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Enfes bir görüntü, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  7. Süper yine yaaa..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. ben hiç denemedim ve yapmamıştım bi deneyim bakalım ...tazenanenin çerkes tavuğunu:))

    YanıtlaSil
  9. Ellerin dert görmesin wallla.Yine harika ne diyeyim olsa da yesek:)iyi hafta sonları...

    YanıtlaSil
  10. Efendim;gerçekten mükemmel görünüyor.Ellerinize sağlık.Sizlere afiyet olsun.Bizede iyi seyirler:)Kolay gelsin...Sevgi ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  11. bunuda deneyeceğim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Canım benim, gerçekten çok güzel görünüyor. :)

    Ama, bunun gerçek tarifini ben annemden sorayım sana yazarım. Çünkü, çerkez tavuğu daha farklı baharatla yapılıyor. Üstüne dökücek yağ da, ceviz yağı olursa daha güzel olur. Cevizleri ezip yağı çıkarılıyor. Cevizi sosun içine katılıyor. Yağı da, servis sırasında üstüne gezdiriliyor.

    Çerkez yemeği olunca, dayanamadım. Canım, aslında her zaman yorum yapmak isterim, ama yemek konusunda pek iyi olmadığım için yorumda bulunmuyorum.

    Görüşürüz canım, sevgiyle kal... :))

    YanıtlaSil
  13. Nasıl severim bir bilsen...
    Birde yapmaya üşenmesem :)))

    Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  14. hıc yemedım .tadı nasıl acaba

    YanıtlaSil
  15. Çerkez tavuğunu ilk kez sakaryada bir arkadaşımın annanesi yapmıştı tadı harikaydı. Birdahada yiyemedim zaten. Ellerine sağlık Nane'cim. İçli köftelerde harika gözüküyorlar. İyi bir haftasonu geçirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  16. canım nefis görünüyor,birşey ititraf edeyimmi ben daha çerkez yavuğu yemedim cesaret edipte yapmadım ama senin çerkez tavuğun iştahımı kabarttı en kısa zamanda denemeliyim sevgiler mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  17. hep denemek istedigim bişide kıs tembellikmi desem anlamdımya neyse afiyet olsun

    YanıtlaSil
  18. iyi akşamlar canım çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  19. pembetatlar.blogspot.com17 Nisan 2009 22:26

    Ellerinize sağlık gerçekten çok güzel gözüküyorr...
    Ellerinize sağlık
    Sevgilerle:))

    YanıtlaSil
  20. çok severim bende bu lezzeti.ellerine sağlık canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Çerkez tavuğu çok sevdiğim bir yiyecek.İnan resimde görünce yutkundum.Çok güzel görünüyor eline sağlık.Birde renkli olmasıda çok güzel.Yemekte renklilik önemli...
    Sevgi ve sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  22. fusununmutfagi17 Nisan 2009 23:36

    nefis görünüyor ayrıca içli köfteyede bayıldım ellerine sağlık canım hoşcakal

    YanıtlaSil
  23. cevizle tavuğun buluştuğu an:))
    süperr

    YanıtlaSil
  24. CESARET EDİPTE YAPABİLECEĞİM BİR LEZZET DEĞİL ELLERİNİE SAĞLIK CANIM...

    YanıtlaSil