20 Nisan 2009 Pazartesi

SALÇALI TOST



Malzemeler
3 dilim tost ekmeği
2 yemek kaşığı salça
1 çay bardağı rendelenmiş kaşar peyniri
1 tatlı kaşığı kekik
yarım tatlı kaşığı pulbiber
1 tatlı kaşığı sıvıyağ
Yapılışı
Salçanın içerisine kekik,sıvıyağ ve pulbiberi katıp karıştırın. Bir tost ekmeğinin üzerine salçalı karışımdan sürün. Üzerine rendelenmiş kaşar peyniri serpin. Üzerine tekrar tost ekmeği koyun. Tekrar salça sürüp, kaşar peyniri serpin. Diğer tost ekmeğini üzerine kapatın. Tost makinasında pişirin.

25 yorum:

  1. Salça sevenler için hoş bir altarnetif..

    Ellerine sağlık nanecim,

    hayırlı bir hafta diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. hmmm - daha henüz kahvalti yapamadim! Tost´u görünce aciktim! Ellerine saglik harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. ohh mis gibi..çok sverim salçalı tostu :)afiyet olsun ...

    YanıtlaSil
  4. offf karnımda çok açtı valla tostun birini aramayın tadıda nefisss :))) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. tamda kardeşimin gece tostlarına benzemiş ellerine salık. kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Salamlı salçalısıda çok güzel oluyor tavsiye ederim canımcım.Eskiden bende sık sık yapardım hatırlattığun için teşekkürler.Haftasonu yapayım canım çekti şimde.

    YanıtlaSil
  7. Aslında şu aralar bebişten ötürü salça midemi bulandırıyor ama dikkatimi çekti eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Allahım bu ne güzel bir görüntü böyle...İştahım kabardı.Eşim de salçalı tostu çok sever,kahvaltıda yapayım bari...3 tane tost ekmeği kullanman da çok orjinal olmuş,ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar degisik bir tost olmus ve nefis görünüyor, ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  10. Harikasın arkadaşım tamda acıkmıştım....Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık.Hiç duymamıştım.Deniycem..

    YanıtlaSil
  12. salçalı ekmegi duymuştum ama salçalı tostu ilk defa duyuyorum.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  13. Normal ekmekle deniycem. Her yerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. tostun birde acılı ezmelisi süpper oluyor

    YanıtlaSil
  15. Ne ilginç bir fikir!Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  16. Tost makinem bozuldu,yenisini almam
    sart oldu artik...Harikaaa..

    YanıtlaSil
  17. offf enfes görünüyor bayılırım

    YanıtlaSil
  18. Oof off harika gözüküyor çayla güzel gider sanirim. Hiç denemedim bu sekilde, mutlaka denerimm Ellerine saglik :)))

    YanıtlaSil
  19. AAAAAAAAY HICBIR PASTAYA PUSTAYA DEGISMEM SU TOSTU INANKI. YANINA KAYNAR KAYNAR CAY...OFFFF NEDE GUZEL OLURDU...DIYETTE OLMASAYDIM TABIKI :(((

    YanıtlaSil
  20. merhab,salçayı çok severim ve deneyecem tarifinizi,elinize sağlık :)
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  21. guzele benziyor deniyecegim.tesekkurler

    YanıtlaSil
  22. Canım tost nefiss görünüyor..
    Çocuklar uyuyor babamızda bugün erkenden mesaiye kahvaltısız gitti...
    Kendim için hemen alıyorum eline sağlık diyorum..

    YanıtlaSil
  23. bende lisede bir arkadaşımda yemiştim salçalı tostu..
    arasıra kalıpların dışına çıkmak lazım,gerçekten güzel bir tat..
    ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  24. benim en sevdiğim tosttur kendisi.tebrik ederim.harika tarif...

    YanıtlaSil
  25. benim en sevdiğim tosttur kendisi.tebrikler,süper tarif...

    YanıtlaSil