30 Nisan 2009 Perşembe

PİYAZ



Malzemeler
1 çorba kasesi haşlanmış kuru fasulye
2 tane haşlanmış yumurta
yarım demet maydanoz
2 adet domates
1 adet kuru soğan
3-4 adet sivri biber
2 çay kaşığı tuz
2 çay kaşığı pulbiber
9-10 tane zeytin
sosu için
yarım limon suyu
yarım çay bardağı sıvıyağ
1-2 yemek kaşığı sirke
Yapılışı
Soğanları piyazlık doğrayın. Maydanozu ince ince kıyın. Bütün malzemeleri karıştırıp servis tabağına alın. Yumurta ve zeytinle üzerini süsleyin. Sos malzemesini karıştırıp üzerine döküp servis yapın.

26 yorum:

  1. Çok severim.Olsada yesem yani..Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. piyaz bir antalya salatasıdır... vee içinin sosunada tahın konulur buralarda ..lezzetini bilemem ama seninpiyazınında görüntüsü ''yebeni'' diyor ...sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  3. Canım nefis gözüküyorr ellerine sağlık..
    Bir kase aldım arama:))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım ellerine sağlık
    piyaz çok güzel olmuş
    hemen geldim dayanamadın kenarından tadına baktım.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık Naneciğim, piyaz harika görünüyor,afiyetler olsun.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık nanecim. Ben yokken neler neler yapmışsın. Hepside birbirinden harika.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık hayatım,bu akşam ben de yapacağım.

    YanıtlaSil
  8. antalyada da antalya piyazı yapıyorlar.içine tahin felan giriyor.ben o piyazı hiç tutturamadım.acaba sen biliyormusun güzel bir tarif.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Piyaz nefis görünüyor,ellerine sağlık.
    Havaların ısınması ile bu tür salatalar sofralarımızda daha çok yer alacak.
    Bu arada Maşallah ne kadar sık sayfanı güncelleyip,tarif yayınlamışsın,hepside birbirinden nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  10. köftenin yanında süper olur,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. piyaz oluda yenmezmi hiç.
    ellerinize sağlık.
    sevgilerimle
    leyla

    YanıtlaSil
  12. Süper görünüyor. Bayılırım piyaza. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. piyaz yemeden olmaz bana dokunsada yinede dayanamıyorum ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. oy oyyyyy sunuma bakk ne kadar şık kıss eline saglık olsun

    YanıtlaSil
  15. Yumurta ne güzel renk katmış.
    Eline sağlık.
    Sevgi ve sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  16. Ellerinize sağlık.Bahar günlerinde insanın canı yemek fazla istemiyo.bu piyaz da çok güzel gider şimdi.sunumda çok güzel olmuş...:))

    YanıtlaSil
  17. oh oh dokturmussun gene canım

    YanıtlaSil
  18. selam
    Salata çok güzel görünüyor eline sağlık Hayırlı cumalar diliyorum.
    seheryeli8

    YanıtlaSil
  19. çok severim piyazı ellerine sağlık.velibahda iştah kabartıcı oy oy.ellerine sağlık arkadaşım seevgilerle...

    YanıtlaSil
  20. Yanında da İnegöl köftesi.Mis mis.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  21. Yumurta piyazı çok yapardı annem küçükken biz o geldi aklıma, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  22. Ohh çok severim piyazı köftenin yanında, ellerine sağilık.

    YanıtlaSil
  23. Eline sağlık canım çok iştah açıcı duruyor.

    YanıtlaSil
  24. ellerine sağlık şekerim nefiss olmuş gece gece yapılırmı bu bana:)) kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar..
    Öğrenci iken en rahat ve çabuk yaptıklarımız arasındaydı. (Şekerli gözlemede tabi biz hazır yufkadan yapardık...)
    O nedenle bende yeri ayrı...
    Ellerinize sağlık...
    Sağlıcakla kalınız...

    YanıtlaSil
  26. Ellerine sağlık piyaz çok leziz görünüyor.
    Sevgiler

    YanıtlaSil