7 Nisan 2009 Salı

MAKARNALI BÖREK



Malzemeler
5 adet yufka
yarım paket makarna
sosu için
2 su bardağı süt
1 su bardağı su
3 yumurta
1 su bardağı sıvıyağ
iç malzemesi
300 gr rendelenmiş kaşar peyniri
1 demet maydanoz
Yapılışı
Makarnayı haşlayıp süzün. Bir yufkayı yağlanmış tepsiye dizin. Sos malzemesinden dökün, ikinci yufkayı serin. Makarnaların yarısını üst üste gelmeyecek şekilde yufkanın üzerine dizin. Sostan üzerine gezdirin. Bir yufka daha serin rendelenmiş kaşar peynirini ve maydanozu üzerine gezdirin. Bir yufka daha serin makarnaları üzerine dizin. Sos malzemesinden gezdirin. Son kalan yufkayı tepsiye yerleştirin. Kalan sosuda üzerine gezdirin. 1-2 saat dinlendirin. Böreği bıçakla kesin. Yumurta sarısını sürüp, ısıtılmış fırında üzeri kızarana kadar pişirin.



52 yorum:

  1. Bu börekde harika olur, hani senin elinden de bir başka...

    YanıtlaSil
  2. ÇOK YEDİMDE HİÇ YAPMADAIM MAKARNALIYI ELİNE SAGLIK MUTLKA YAPICAM İNŞAALLAH

    YanıtlaSil
  3. BECERİKLİ ARKADAŞIM BENİM ELLERİNE SAĞLIK AFİYET OLSUN SANA VE AİLENE...

    YanıtlaSil
  4. mmmm.. nefiss olmuş. çaylar da benden olsun.. :) ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bi fikir. Bi de böreği daha hacimli de gösterir. Ellerie sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. ah gülüm ne güzel anlatmışsın..kedide yanda keyif çatıyor ...keyifli günler dilerim ...

    YanıtlaSil
  7. bu böregi birgün deneyeyim dedim benden kaynaklandı herhalde güzel olmamıştı.ama senin fotolarda nefis gözküyor.birde böyle deneyecegim.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  8. Su böreği gibi görünüyor nefisss. Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  9. Su böreği tadında bir börek olmalı. Görüntü süper, çok da güzel kızarmış. Ellerine sağlık canım:).
    Sevgiler, öpücükler...
    aslı

    YanıtlaSil
  10. Böreği kesip fırına vermek fikri çok orjinal geldi.

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir börek olmuş canım.ellerine saglık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. valla nefissssssss:-) rejimdeyim ben yahu:-( ellerine sağlık Naneciğim.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Makarnalı börek annemde yapardı ama biraz daha değişik. Seninki nefis gözüküyor. Ellerine sağlık Nane'cim.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  14. çok begendım ya aklınaza nerden geliyo anlamadım böğle guzel tarifler sevgilerle

    YanıtlaSil
  15. oyy zaten canım tuzlu bişiler istiyo,hiç iyi olmadı bu böreği görmek:)

    ellerine sağlık tatlık..

    YanıtlaSil
  16. gerçekten kolay ve bir okadarda tadına doyulmaz bir lezzet ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. Ne kadar güzel kabarmış.
    Rengide çok hoş gözüküyor bunu deneyeceğim.Yemede yanında yat.Canım istedi valaaa...
    İyi akşamlar

    YanıtlaSil
  18. 1 kere yedım bunu arkadasta.tarıf arıyodum bende.ıyı oldu benım ıcın .sagol arkadasım

    YanıtlaSil
  19. canım sayfamda ödülün var lütfen almaya gel.Tebrik eder daha nice ödüller almanı dilerim. sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  20. ellerine sağlık çok güzel görünüyor.Afiyet bal şeker olsun.
    Bende çok severim bu böreği yaptım görüntüledim ama halen yayımlanacaklar arasında bekliyor.
    Sevgiyle kal,

    www.meltemmutfakta.com

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  22. harika gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....

    YanıtlaSil
  23. ellerine kollarına sağlık yine yapacağını yapmışsın:)

    YanıtlaSil
  24. tatlım yanlış anlamadın ödülün duruyor lütfen gel almaya.sevgiler..

    YanıtlaSil
  25. Ne güzel görünüyor gerçekten! Bir arkadaşımın annesi yufka kullanmadan yapıyordu, su böreği gibi oluyordu.

    YanıtlaSil
  26. nurdanorguler.7 Nisan 2009 18:55

    selam
    çok güzel bende yaparım gerçekten harika oluyor nefis olmuş eline sağlık paylaşımin için teşekkürler
    http://nurdanorguler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. gerçekten şahane görünüyor..ellerine sağlık taze nanem....

    börek gibi görünüyor tıpkı...

    YanıtlaSil
  28. ama buda yapılmaz ki ;o))
    biz burda kilo vermeye çalışıyoruz
    sen can damarından vurdun bizi
    ellerine sağlık
    detaylı foto yolladığın için teşekkurler
    bence tarif verirken yapım aşamasındaki fotolarda yayınlanmakta fayda var. En azından bizde tarifi yaparken doğru yolda olduğumuzu anlamış oluyoruz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  29. Of of ne güzel görünüyorlar.:) Elinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
  30. Elinize sağlık çok güzel gözüküyor. Çok beceriklisiniz. Biliyormusunuz ben yemek yapmasını pek bilmem ama sizin sayenizde yapmaya başladım.

    YanıtlaSil
  31. hu şu böreği de bir yapmayan ben kaldım sanırım.Denemem lazım kesin herkes yaptığına göre güzel oluyordur.
    Ellerine sağlık şekercim...

    YanıtlaSil
  32. ooo nasıl da güzel görünüyor harika fikir yufka az olduğunda da takviye yapılabilir

    YanıtlaSil
  33. ben hic yapmadim ve yemedim ama ovgusunu cok duydum... Birgun denemem gerekiyor.. ellerine saglik canim.. medinem

    YanıtlaSil
  34. hem makarna,hem börek çifte sevdiğim lezzet,hafta sonu listemize aldık.hafta sonu dedemlerle yemekteyizi oynuyoruz:)))
    harika görünüyor ellerin dert görmesin.
    nazarda değmesin maşallah:)

    YanıtlaSil
  35. Canım sayfamda ödülün var

    YanıtlaSil
  36. Kokusu geldi mis gibi.Ellerine sağlık.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  37. GÖRÜNTÜ SÜPER ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER

    YanıtlaSil
  38. canim enfes olmus cok denemek istedim ama bir türlü kismet olmadi ellerine saglik sevgiler

    YanıtlaSil
  39. şahane görünüyor su böreği gibi oluyoor sanırım bayılırımda:))))ellerine sağlık canım....

    YanıtlaSil
  40. Cok guzel gorunuyor. makarnali borek bende yapiyorum ama biraz daha degisik. Sicak sicak yenirse tadi su boreginide andiriyor. Ellreine saglik.

    YanıtlaSil
  41. ÇOK GÜZEL OLMUŞ NANECİĞİM..
    TEPSİDEKİ SON HALİ BÜYÜLEYİCİİ.
    BÖREKLERİ ÇOK SEVİYORUZ SANIRIM :)))
    SEVGİLER.....

    YanıtlaSil
  42. taze nanecim izlediğim bloglararasındasın smart ödülünü ben taktim etmek istedim sana güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  43. Hersey cok nefıs canım .Ellerıne saglık.Yalnız kedışın resımlerınden onu mıncıklamak gelıyor ıçımden.Benım ıçın mıncıkla .Kucak dolusu sevgıler benden sana..

    YanıtlaSil
  44. oy oy süper olmuş.su böreği gibi .eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  45. ELLERİNE SAĞLIK CANIM HARİKA KIZARMIŞ.

    YanıtlaSil
  46. selam
    nefis olmuş ellerine sağlık canım
    sizlere afiyet olsun

    sofrakeyfi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  47. Ellerine sağlık.Yine harikalar yaratmışsın.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  48. ayyyy...bir dilimi bile insanı doyurur herhalde.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  49. Offff karnım acıktı bu saatte mütjiş görünüyor gerçekten ellerine sağlık. En kısa zamanda deneyeceğim bende.

    YanıtlaSil
  50. Geçenlerde ben de denedim makarna böreği,nefis oldu gerçekten!Seninki de harika görünüyor,afiyet olsun!

    YanıtlaSil