18 Nisan 2009 Cumartesi

SUSAMLI KATMER



Malzemeler
500 gr un
1 çay kaşığı tuz
alabildiği kadar su
harcı için
1 çorba kasesi susam
1 su bardağı sıvıyağ
Yapılışı
Susamları teflon tavada hiç yağ eklemeden rengi dönünceye kadar kavurun. Soğutup robottan geçirin. Sıvıyağı içerisine katın. Un, su ve tuz ile kulak memesi yumuşaklığında bir hamur hazırlayın. Cevizden daha büyük parçalara ayırın. Oklava ile açabildiğiniz kadar ince açın. Susamlı harçtan her tarafına sürün.



Rulo şeklinde sarıp gül şekli verin.



Fazla üzerine bastırmadan oklava ile inceltin.


Teflon tavada arkalı önlü pişirin.

24 yorum:

  1. Harikalar yaratmışsın.Enfes görünüyor.Ellerine sağlık.Afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  2. offf nede güzel olur ... ammem bunu hazır susam ezmesiyle yapardı bizde bayılırdık ellerine salık canım. kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Canımmm harika olmuş ellerine sağlık,bayıldım olsa yerdim şimdi mutlu hafta sonları dilerim...

    YanıtlaSil
  4. İçine birazda tahin koysak olur mu:)

    kardeşim için yapım inşallah.

    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. İşte bu ya tam bana göre ben bir susam tutukunuyum ve tabiki katmerinde...
    Ellerin dert görmesin arkadaşım enfes olmuş...
    çok öpüyorum...
    Sevgilerr

    YanıtlaSil
  6. Bayılırım ben buna.Annem yapardı çok lezzetli oluyor.ellerine sağlık canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  7. nefis görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık.İlk defa gördüğüm bir lezzet.Çok harika görünüyor....

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık, haşhaşlı gibi olmuş ....Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Kendime gülüyorum.Ne zaman senin bloguna gelsem ağzım sulanıyor.Senin yaptığın şeyler tam bana göre...Ellerine sağlık.Arkadaşımdan gelen mimi cevapladım sana gönderiyorum.Bana bir uğra mimini al isersen.
    Sevgi ve sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  11. susamlisini hic yemedim duymadim da enfes görünüyor ama ellerine saglik iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  12. katmere zaten bayılırım susamlısı kimbilir ne harika olmuştur.ellerine saglık

    YanıtlaSil
  13. harikaa,bu katmer ramazanda gece sahurda ne güzel oluyordu.
    birden ramazanları özledim:))
    ellerinize sağlıık çok güzel görünüyor çokkkk

    YanıtlaSil
  14. pişmemiş yicem ne güzel görünüyor fısfıs

    YanıtlaSil
  15. Süper görünüyor ellerinize sağlık.Hiç yapmadım kayınvalidem çok yapar.Bu yüzden lezzetini tahmin edebiliyorum.
    Mutlu pazarlar

    YanıtlaSil
  16. ooo canım katmer nefiss olmuş yanınada çay pazar pazar iyi gider vallla ellerine sağlık canısı hayırlı pazarlar

    YanıtlaSil
  17. ne kadar güzel eminim çok lezzetlidir

    YanıtlaSil
  18. cnm taze nanem yetişemiyorum hızına.siz evde kaç kişisiniz.nasıl böyle sık sık yapıyorsun.kim yiyor bunları.ben senin blogundaki tüm tarifleri not alacağım birgün.

    YanıtlaSil
  19. pembetatlar.blogspot.com19 Nisan 2009 18:19

    :) Merhabalar
    Katmeri çok severim küncülüsünü biliyorum denemiştim ama susamlısını hiç tatmadım en kısa zamanda deneyeceğim ellerinize sağlık...
    sevgiyle kalınnn

    YanıtlaSil
  20. Ellerine sağlık canım.Nefis görünüyor.İlk fırsatta deneyeceğim nasipse.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. iyi akşamlar canım ziyaretine geldim ellerine sağlık çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  22. canım merhaba katmer çok
    güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  23. güzel görünüyor en kısa zamanda deneyeceğim bu arada biz bu blgta yeni olduğumuz için yeni gördük bunları görüşmek dileğiyle..

    YanıtlaSil