9 Nisan 2009 Perşembe

MİM 9

tasarimdabugn beni mimlemiş.
Kendisine çok teşekkür ederim.
Hemen mimi cevaplıyorum.
KONU:ERKEK OLSAN YAPACAĞIN VE YAPMAYACAĞIN 5 ŞEY NEDİR?
ERKEK OLSAM NE YAPARDIM...
1-Kibar ve saygılı olurdum.
2-Çok iyi aile babası olurdum.
3-Bayanlara çok kibar davranırdım.
4-Eşime karşı çok anlayışlı olurdum.
5-Merhametli olurdum.
ERKEK OLSAM NE YAPMAZDIM...
1-Kadınlara kötü davranmazdım.
2-Sokaklara tükürmezdim.
3-Kesinlikle yalan konuşmazdım.
4-Asla kaba olmazdım.
5-Evet adam gibi adam olurdum.

1 yorum:

  1. Bu mim fazla anlaşılamadığı için ayrıntılı olarak yazmaya çalışacağım,inşallah anlaşılır.Anlaşılamazsa da canınız sağolsun başka konularda mimlerim artık :))
    Şimdi favorilerinden bir arkadaşını seç sonra hayali olarak ona misafir gittiğini kabul et,onunla karşılıklı olarak muhabbet et,dertleş,oradan buradan söz et bunları Word'de yaz daha sonra yazdıklarını arkadaşının mail adresine at.Arkadaşın da senin yazdıklarını kendi blogunda yayınlasın.Eğer ben sana misafir olsaydım,yazımı sana gönderecektim sanki sana misafir olmuş gibi,sen de benim yazımı kendi blogunda yayınlayacaktın.Kalın sağlıcakla,selamlar...

    YanıtlaSil