23 Nisan 2009 Perşembe

MİM 13

Sevgili Arkadaşlarım
tasarimdabugn
yalnizkralice
hilalcafe
ilginç bazı konularda beni mimlemiş.
Kendisine çok teşekkür ederim.
Hemen mimi cevaplıyorum.
1) Yıl sonunda zengin olmak koşulu ile bir yıl boyunca her gece kabus görmek ister miydiniz ?Asla istemezdim...
2) Kör olma ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız ?
Sağır olmayı tercih ederdim. (Allah korusun)
3) Öleceğiniz anı bilmek ister miydiniz ?
Hiç istemezdim.
4) Bu gecenin son geceniz olacağını öğrenseniz birine söylemediklerinizden dolayı üzülür müydünüz ?
Üzülmezdim.
5) Bir yıl boyunca her şeyin mükemmel olduğu ancak yıl sonunda o yılı unutacağınızı bile bile yaşanmasını ister miydiniz ?
Kaderimde ne varsa yaşamak isterim.
6) Eviniz yanıyor, aileniz ve siz kurtuldunuz son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız ?
Beslediğim hayvan varsa kazayla unuttuysam onu (unutmam ama) kurtarmak için eve girerdim.

2 yorum:

  1. çok teşekkür ederim arkadaşım cevapladığın için.bana da ilginç geldi sorular =)
    iyi haftalar, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Bana yaptığın ziyaret ve cevapladığın mim için teşekkürler. Güzel cevaplar vermişsin.Beğendim:)
    İyi akşamlar

    YanıtlaSil