23 Nisan 2009 Perşembe

İNCİR UYUTMASI



Malzemeler
11-12 adet incir
1 litre süt
1 su bardağından iki parmak eksik tozşeker
Yapılışı
Sütü tozşekerle birlikte kaynatın. Kaynayan sütten 1-2 kepçe dörde bölünmüş incirlerin üzerine dökün. Blendırda incirleri püre yapın. Kaynayan süt parmak ısısına dayanıncaya kadar bekletin. Sütün içerisine incirleri ekleyip karıştırın. Kaselere paylaştırın. Kaselerin üzerini streç filmle kaplayın. Üzerlerine kalın bir mutfak bezi örtün. 3-4 saat bekletin. En az 1 gece buzdolabında bekletip sonra servis yapın.

36 yorum:

  1. 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI HEPİMİZE KUTLU OLSUN

    YanıtlaSil
  2. degişik bir tarif.ellerine saglık canım.çocuklarınızın da bayramını kutluyorum.

    YanıtlaSil
  3. hmmm - yine harika bir tarif. Hafta sonuna misafirim var. Kesin yapacagim... Senin tariflerini misafirlerime sundugumda "wow tadi harika, tarifi nerden" dediklerinde - Blogarkadasimdan diyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. Şahsen benim;görmediğim değişik bir tarif.Kutlarım sizi.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Canımmm bir iki arkadaşımda daha gördüm çok değişik ellerine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık incirin her hali güzel.

    YanıtlaSil
  7. İLK KEZ DUYDUĞUM BİR LEZZET ELLERİNE SAĞLIK NANECİM SİZLERE AFİYET OLSUN...

    YanıtlaSil
  8. WAWWWW HARİKA OLMUŞ
    DOPİNG DEMİ :))
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  9. İlk defa gördüğüm bir tarif,tebrikler..

    YanıtlaSil
  10. İZMİRDE NE ÇOK YERDİK..
    SEVGİLER ...
    ELLERİNE SAĞLIK NANECİĞİM.

    YanıtlaSil
  11. Güzel sözün için teşekkür ederim. Çok anlamlı gerçekten. İncir uyutması tarifini tarif defterimde bekletiyordum ama bir türlü yapmak kısmet olmamıştı. Ellerine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. BENDE YAPACAM TARİFİ KAYDETMİŞTİM HEMŞERİM SEVİL YAPMIŞTI ÖNCEKİ HAFTALARDA GÜZEL OLDUMU TADII MERAK ETTIM ÇOK FARKLI TARİFİ EŞİM BULAMAMIŞ MARKETTE BÜYÜK ŞEHİRDE OLMAYINCA HERŞEYİ BULAMIYORUZ TABİ

    YanıtlaSil
  13. ellerine saglik canim
    bu tadi hic bilmiyorum
    eminimki harikadir
    size afyiet olsun...


    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  14. Bende ne zamandır,bunu bekliyordum.Çiyada yemiştim böle bir tatlı ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. ilk defa duyuyorum değişik bir tarif eline sağlık

    YanıtlaSil
  16. NEFİS GÖRÜNÜYOR. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. SİZLERE AFİYETLER OLSUN. SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  17. pembetatlar.blogspot.com23 Nisan 2009 19:01

    Gerçekten çok değişik bir lezzet:))
    Ellerinize sağlık sevglerimle:))

    YanıtlaSil
  18. inciri çok severim buda degişik bir tatlı olmuş.ellerine saglık arkadaşım.sitem bir süre kapalı idi yeni açıldı:)ilgine çok teşekkür ederim canım..görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  19. Aaa...İncir uyutması mı? Nasıl bir tatlı diye çok merak ettim doğrusu. İlk fırsatta yapacağım. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. unuttuğum bir lezzeti hatırlattın bana teyzem yapardı ellerine sağlık denemek isterim diyetten sonra:)))))

    YanıtlaSil
  21. Çok hoş ve ilginç bir tarif, denemek isterim. Tadı nasıl oluyor, muhallebi gibi mi?

    YanıtlaSil
  22. ne güzel canım çok marifetlisin
    hergün bir tarifin var buda herşey gibi güzelll olmuş
    ellerine sağlık canım

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. ne güzel bir tarif..eline sağlık canım...

    YanıtlaSil
  24. çok güzel uyumuşa benziyor. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  25. oh ne güzel bir şey.eline sağlık....

    YanıtlaSil
  26. Canım bu bana çok değişik geldi.
    İsmide değişik.Denemek istiyorum.
    Sevgi ve sağlıkla kal
    İyi geceler

    YanıtlaSil
  27. eline sağlık incir tatlın harika görünüyor yiyenlere afiyet şifa olsun..hayırlı cumalar..

    fzehra.blogcu.com

    YanıtlaSil
  28. Kesinlikle ilk defa goruyorum. DAha once ne duydum nede tatim. Ama tarife bakilirsa cok pratik ve lezzetli bir tatli. Ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  29. YASAMİNKİYİSİNDAN24 Nisan 2009 07:38

    GÜNAYDIN.İLK KEZ RASTLADIĞIM BİR TARİF İNCİRİ ÇOK SEVDİĞİM İÇİN TADINDAN EMİNİM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  30. günaydın arkadaşım, hayırlı cumalar.. ellerine sağlık, çok değişik olmuş, merak ettim tadını denemem lazım:) bir de seni mimledim bir uğrarsan sevinirim:))

    YanıtlaSil
  31. Hiç denemedim ama bu uyutma fikri cazip geldi...İnciri uyutalım sonra da kayısıyı uyutalım olmaz mı?

    YanıtlaSil
  32. Cok nefis görünüyor, ellerine saglik. Hayirli cumalar.

    YanıtlaSil
  33. SELAM
    ELLERİNE SAĞLIK İLK KEZ GÖRDÜĞÜM
    DEĞİŞİK BİR LEZZET
    HAYIRLI CUMALAR

    sofrakeyfi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  34. Hiç utanmıyosun di mi İncir'i uyutmaya?
    Seni Nuri Alço kılıklı seni :)
    Eheheheh ellerine sağlık şeker...
    Öpüldün.

    YanıtlaSil
  35. Uzun zamandır denemek istediğim bir tarif ama niyeyse biraz korkuyordum:)

    Ama sen de yaptığına göre kısa zamanda yapmam gerekli:)

    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  36. Farklı bir tatlı olmuş. Bende bir yakınımdan bu tarifi almıştım ama böyle yapılmışını görmek daha iyi oldu...Ellerinize sağlık. sinem renkliimutfak.blogspot

    YanıtlaSil